Erg gaaf om eindelijk een keer mee te mogen maken (de 2011 editie liep voor mij in de soep door pech met de autoambulance). Vooral de combinatie met de motoren maakte er een mooi spectakel van.
De 156 voor het eerst op Spa kunnen rijden. Ik had natuurlijk al met de 33 gereden en mij was vnl het gebrek aan vermogen destijds bijgebleven. Met de 156 viel dit reuze mee. Volgas door Eau Rouge de Raidillon op, prachtig. Niet iedere passagier had er evenveel vertrouwen in, maar dat mocht voor mij de pret niet drukken
Geen echte technische problemen gekregen. Een keerring van de aandrijfas zweette iets, dat werd wel een vieze boel. Gelukkig bleef de bakolie op peil. Daarnaast van een van de stabibotjes een moertje verloren, geen vervanging kunnen vinden, dus toen de stabi volledig losgekoppeld. Voor Les Combes was dit lekker, maar verder mogen ze zsm weer vast.
Voor nu zit het seizoen erop, tijd van reparaties en verbeteringen is aangebroken. Dit was wel een prachtige afsluiter, met dank aan Bugalfa voor de uitnodiging
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18