Zoals altijd: HARTELIJK WELKOM op de grid Rogier !!!
Dat van die kleine man snap ik niet: je wilt een kind verwekken in een raceauto/tijdens de race/tijdens een evenement ? De eerste twee optie's lijken me een soort van onmogelijk, de laatste kan, als je niet teveel herrie maakt valt het ook niet echt op hoor !
Come to think of it: meer waarschijnlijker doel je op een koter die het levenslicht reeds heeft gezien ? Stel je nu voor dat hij straks op ZESTIEN-jarige leeftijd in een F1 zit, en dan moet rijden met de gedachte dat JIJ bent gestopt omwille van HEM ?? Krijg je herrie mee hoor !!
En over "causaal verband" gesproken: vaderschap heeft niets, maar dan ook helemaal niéts met autosport te maken hoor ! Hoe kom je er bij ???? Eigenlijk ook weer wél: hoe vaker je autosport, des te betere vader je word !! Ga maar na: meer energie, vrolijker, meegaander, attenter, niet alleen naar kiddie (s ?) maar óók naar je dame. Voor deze zéér soepel lopende, waarde- en liefdevolle relatie wisselt je dame met alle soorten van genoegen de poepluiers (wat ben ik intens gelukkig dat dit jááá'ren achter me ligt...) en hanteert met enthousiasme de fles, en alle andere dingen die erbij komen kijken, gedurende een race evenement.
Sorry Pieter, voor het wegmaaien van dat discussie-gras voor je in race-schoenen gehulde voeten..