Wel veel kilometers gemaakt op zoek naar een lagerOh ja, tuurlijk.. Mea Maxima Culpa ! Waren wel erg weinig race-(kilo)meters voor jou Pieter ! Het is een bijzonder goed idee een kistje "slijt-onderdelen" mee te slepen, wiellagers, remlichtschakelaar, kabeltje/slangetje/zekering, realiseer me dat ik er zelf ook nooit iets van bij me heb, tot dusver wel mazzel mee gehad..
Nieuw wiellager was binnen straal van 20mtr beschikbaar op Zandvoort..... in m'n standaard rerservedelenkist.En Pieter met zijn kapotte wiellager... 's Middags niet snel eentje kunnen scoren in HaarlemMinder leuk was het voor Wijnand, Eric, André en Dimitri, die allemaal behoorlijk schade opliepen. Iets minder-minder leuk was het voor Jouke (koppakking in de training) en Marcel (aandrijfas)
Inderdaad... Een beleefde groet voor deze ruimhartige geste kon er niet af...Race 2 P2 kado gehad van Emile
Totaal niet aangedacht...Nieuw wiellager was binnen straal van 20mtr beschikbaar op Zandvoort..... in m'n standaard rerservedelenkist.En Pieter met zijn kapotte wiellager... 's Middags niet snel eentje kunnen scoren in HaarlemMinder leuk was het voor Wijnand, Eric, André en Dimitri, die allemaal behoorlijk schade opliepen. Iets minder-minder leuk was het voor Jouke (koppakking in de training) en Marcel (aandrijfas)
Volgende keer niet verlegen zijn en even vragen bij de buren.
Arese (Badhoevedrop) had trouwens ook redelijk in de buurt geweest.
Gr
DJ
Was een leuke race moest af en toe wel alle zeilen bij zetten om je achter me te houden maar heb genoten. dit soort gevechten daar doe ik het voor. leuk filmpje eindelijk zie ik mijn eigen auto in actie.On board race 2. Erg leuk gevecht met Robert.
http://youtu.be/TqsF1aO6yNg" onclick="window.open(this.href);return false;
Rest volgt, uploaden gaat niet zo snel. Mijn internetverbinding heeft denk oude slicks onder...
@Walter, helaas was in race 1 de SD kaart van m'n camera halverwege vol (vergeten eerst leeg te halen, N-ring weekend stond er nog op) dus weinig beelden van onze "clash" helaas.
Gr
DJ