Die zijn er toch? Althans, weet niet of het nomex is, maar ik heb hier zo'n embleem liggen. Volgens mij hebben Barend/Rogier een voorraadje...Misschien is een Nomex opnaai Squadra Italia patch een leuke tussenoplossing...
Die zijn er toch? Althans, weet niet of het nomex is, maar ik heb hier zo'n embleem liggen. Volgens mij hebben Barend/Rogier een voorraadje...Misschien is een Nomex opnaai Squadra Italia patch een leuke tussenoplossing...
Haha! Het was maar zo een idee...normaal gesproken laat ik mij niet zo snel opnaaien, maar voor deze keer...
Die was er al wel... heb er een paar van Maarten Aarts gekocht (en eentje op overall genaaid)Misschien is een Nomex opnaai Squadra Italia patch een leuke tussenoplossing...
Hey, Bert Alfetta heeft die gekocht. Volgens mij was zijn intentie wel om weer competitie te gaan rijden, wat ik begreep heeft hij in het verleden met de Trofeo meegedaan. Maar volgens mij is het enige wat ondertussen met de auto gedaan is Sportief rijden tijdens het SS...JW, waar is jouw 75 eigenlijk gebleven, die zou toch ook bij de DNRT komen rijden?
We hebben al eens badges gehad voor een paar euro maar dat liep geen storm. Denk dat ik er nog een aantal heb liggen.Misschien is een Nomex opnaai Squadra Italia patch een leuke tussenoplossing...