nee hoor die heeft veel minder op de teller dan die van mij ondertussen op 320.000Dat zijn heel wat kilometers. En dan zien ze eruit zoals die van seekle?
nee hoor die heeft veel minder op de teller dan die van mij ondertussen op 320.000Dat zijn heel wat kilometers. En dan zien ze eruit zoals die van seekle?
Zwart is officieel nooit geleverd... heb je daar nog een plaatje van?Doet het goed dat rood...
Ik zag ook een zwarte voorbij komen maar die kleur staat niet tussen het kleurengamma op de registersite.
Hoezo? Kwestie van goed kijken....(bij de digi-dash is dat trouwens nog een aardige klus om te achterhalen)
Maar die NL 88-er is geheid gebouwd in 86 of misschien wel eerder. Wij hebben op de RAI van 87 op de Alfastand hard geprobeerd de laatste 90QO's met flinke premies aan de man te brengen..... De 164 stond al in de coulissen namelijk, ook al kwam die pas in 88 in NL op de weg....Ligt er uiteraard ook heel erg aan waar ie zn eerste 20 jaar gesleten heeft, mn 1.8 (bj 85, 2006 italo import) is echt vele malen beter dan de org NL 88er 2.5qo die er naast staat.Dat is duidelijk.. Dan hebben alle kunstgrepen die in de folder staan ook niet geholpen.
Die kunstgrepen werden trouwens ook op de 75 toegepast.
Grtz,fRank
I know, mijn theorie is dan ook dat de laatst gekentekende 90's in principe de slechtste bodies zouden moeten hebben. Want, allen gebouwd in pakweg 84-86 maar de laatste pas 88 gekentekend wat inhoud dat die makkelijk 2 jaar of langer op een open fabrieksterrein hebben gestaan in weer en wind. Op een betonplaat oid waar regenwater van opspat, zonder dat de rijwind m droogde maw de eerste pakweg 35cm vanaf de grond gerekend is vaak lange tijd nat geweest...Maar die NL 88-er is geheid gebouwd in 86 of misschien wel eerder. Wij hebben op de RAI van 87 op de Alfastand hard geprobeerd de laatste 90QO's met flinke premies aan de man te brengen..... De 164 stond al in de coulissen namelijk, ook al kwam die pas in 88 in NL op de weg....Ligt er uiteraard ook heel erg aan waar ie zn eerste 20 jaar gesleten heeft, mn 1.8 (bj 85, 2006 italo import) is echt vele malen beter dan de org NL 88er 2.5qo die er naast staat.Dat is duidelijk.. Dan hebben alle kunstgrepen die in de folder staan ook niet geholpen.
Die kunstgrepen werden trouwens ook op de 75 toegepast.
Grtz,fRank
Kijk, daar heb je er eentje uit RAI 1987 verkopen, allemaal RNxxLB 's, fijne bakken waren het, niet probleemloos maar toch...
Ja en er zijn ook twee puntjes te vinden als de eerste gaat branden ben je de 99.999 voorbijWordt steeds interessanter die 90.
Hoe zit het dan met de digi-dash? Ik zag dat die 5-cijferig is.
En die drietonner van jou heeft zeker net geen digitaal dashboard?Ja en er zijn ook twee puntjes te vinden als de eerste gaat branden ben je de 99.999 voorbijWordt steeds interessanter die 90.
Hoe zit het dan met de digi-dash? Ik zag dat die 5-cijferig is.
Daar is ook ergens ooit een draadje over geweest, maar die kan ik nu niet vinden. Ging erom wat er zou gebeuren als je bij twee puntjes weer de 99.999 voorbij gaat ....