Ja, natuurlijk. Je weet toch.
Merci
En dat is een vervelend werkje! Ik heb het bij mijn 75 ook eens gedaan en toen draaide nog de verkeerde kant op ook. Wel laten zitten toen. Dan maar geen ontwaseming.Zojuist de overleden kachelmotor van de daily 75 vervangen. Drie-en-half uur werk. Geen slechte tijd, al zeg ik het zelf.
Verkeerd om gemonteerd dat heb ik ook eens gepresteerdEn dat is een vervelend werkje! Ik heb het bij mijn 75 ook eens gedaan en toen draaide nog de verkeerde kant op ook. Wel laten zitten toen. Dan maar geen ontwaseming.Zojuist de overleden kachelmotor van de daily 75 vervangen. Drie-en-half uur werk. Geen slechte tijd, al zeg ik het zelf.
Laatst hetzelfde gedaan (preventief zelfs) bij een BMW 318ti Compact. Over verspilde levenstijd gesproken: díe pomp zat me een partij vast in het blok... daar heb ik meer dan twee uur op staan zwoegen, een trekker gemaakt uit 12mm dik staal die ik vervolgens krom trok (oink!) waarna het uiteindelijk met de moeder aller moordenaars gelukt is. Ouwe romel allemaal.Ach, ik heb gisteren bij mijn trouwe golf 2 een waterpomp vervangen... Dat is pas echt verspilde levenstijd.
Onderdeelprijzen zijn trouwens wel vriendelijk bij zo'n lor. 45 euro voor de pomp is geen geld, zeker niet als je ziet wat voor een ding het is met een heel los alu huis.