Via deze weg wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Gerard, heb de gezegende leeftijd van 50 alweer en kom uit het westen van het land.
Mijn autoloopbaan is zo'n beetje begonnen met 3 Alfa Romeo's
In die periode ben ik ook donateur geweest. Kan mij het klaverblaadje nog goed herinneren.
Kijk er nu alweer naar uit.
Dacht toen dat dit mijn merk voor het leven zou zijn. Het is toch iets anders gelopen en het volgende heeft daarna de revue gepasseerd.
Speedster met compressor ca.250pk heerlijk
Na de Speedster zoals jullie kunnen zien een GT. Ondanks dat de auto erg goed reed bleef het voor mij als een rijdend flatgebouw aanvoelen. Ik was besmet met het licht sportwagenvirus.
Ik was eigenlijk al druk op zoek naar een Exige toen Alfa Romeo met een geweldig alternatief op de proppen kwam.
Ik was meteen verliefd. En zo kan het gebeuren dat ik na 11 maanden wachten weer terug op het Alfa nest ben. Sinds een paar weken de trotse eigenaar van een 4C launch edition 006/500.
De 4C is mijn dagelijkse auto en zal net als de andere auto's er gewoon voor moeten werken.
Tot zover maar even, ik hoop hier nog lang en met veel plezier een beetje rond te hangen.