Zoals jullie wellicht gemerkt hebben heb ik me als moderator de laatste tijd erg weinig met de dagelijkse gang van zaken op het forum bemoeid. Allerlei andere beslommeringen liggen daaraan ten grondslag, met name het feit dat mijn zoon een topsportopleiding volgt (basketball) en inmiddels op het hoogste nederlandse niveau in zijn leeftijdsklasse speelt met het daarmee gepaard gaande tijdsbeslag bij ons als ouders, en allerlei andere bezigheden op gebied van muziek (spelen in een sambaband, huiskamerconcerten organiseren en veel concertbezoek).
In overleg met het bestuur heb ik dan ook besloten om het moderatorschap neer te leggen per 1 januari aanstaande. Het was mij een groot genoegen om zo lang (een jaar of elf denk ik?) deel uit te maken van het team, en ik ben er trots op dat we een redelijk probleemloos forum hebben neergezet in al die jaren, op de onvermijdelijke kleine incidentjes na. Ik wens het moderatorteam veel succes in het vervolg, en heb daar alle vertrouwen in!
Uiteraard blijf ik gewoon donateur van de SCARB, en ik hoop velen van jullie persoonlijk de hand te schudden op de Nieuwjaarsreceptie!
Cordiali Saluti!
Hans de Heer