do mar 05, 2015 21:50
Ha, ik zie mijn Bertone voor hotel Bellevue staan. We waren die avond een beetje laat aangekomen en er was op de binnenplaats geen plaats meer. Het was een hele vermoeiende dag: Een dikke 800 km van Heerlen naar Merano. In het donker de Timmelsjoch afgereden langs een muur van sneeuw. De dag was zo vermoeiend geweest, dat ik tijdens het late diner niet lekker werd en in de lounge van het hotel van m'n stokje ging. Voor dat ik het goed en wel in de gaten had, werd ik op een brancard gelegd en met loeiende sirene in een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ondanks mijn opmerking dat ik lage bloeddruk had, kreeg ik allerlei onderzoeken. Na twee uur met een taxi terug naar het hotel, waar ik door bezorgde clubleden opgevangen werd. Het had gelukkig geen gevolgen voor de rest van deze BLR. Die was gewoon fantastisch.
Na een half jaar kreeg ik de rekening van het ziekenhuis uit Merano: 120 gulden!
Ik zal eens in de fotodozen duiken en wat foto's posten van deze bijzondere buitenlandrit.
Gr.
Harry
Nu: 2000GTV 1973; Giulia 2.2 2018.
Vroeger:33 1.5; 33 1.3s; 75 1.8; 75 1.8 i.e.;155 1.8 16V;156 2.0 JTS; 75 3.0 V6 QV, Brera 1.8 TBI 2010.