zeikgedrag stoort mij ook .. .. .. .. ..
en soms kon ik er echt niets aan doen. hoezeer ik ook ten strijde trok, steeds weer een muur. mensen die te ver doorslaan naar rechts of links hebben oogkleppen. ik heb eerst maar eens in mijn straatje geveegd natuurlijk en behoor nu tot wat de buren de hippies noemen. ( weten zij veel , ze kennen alleen maar vakjes ). ik rij n.l. een ptt vwatuur met bloemengordijntjes waarin het lekker maffen is als het uitkomt
en bovendien voldoe ik met mijn interessen niet aan de standaard zoals die geschetst wordt. voorts leven mijn vriendin en ik zeer vrijelijk met en zonder elkaar. en iedereen is welkom, rokend, wiet rokend of met een kist bier. tsja en dan ook nog "rare muziek". je weet wel alternatief en zo..
en ja, ik heb ook nog een zoon van 6 die niet bij mij woont maar waar ik een zeer goede relatie mee heb evenals zijn moeder ! en als je binnekomt is het al helemaal flower power mix met design en ouwe rommel, maar wel geleefd en schoon waar nodig. en owee as je een krasje op mijn tafel maakt..... ba ba
nee, ik gebruik geen drugs en ben niet stoned nou of anders.
sorry jongens, de SP deugd niet want als je het program doorleest dan weet je wel beter
en cda tjsa. ik ben allenstaand en de moeder van mijn zoon en mijn schat ook( maar als je een goede alleenverdiener bent zit je goed in het vakje cda.. ). Woutertje is niet te vertrouwen en de meeste ministers lopen te kloten.
dusssssss......
als je zoals ik 33 bent en nog steeds denk julllie kunnen me wat, wat ben je dan ?
gewoon ?
exit