Ik wil toch nog 1 keertje vragen of het forum niet wat breder kan , met mijn breedbeeld monitor , heb ik aan weerszijde een grijze balk van bijna 10cm per kant...
Verder was het vooral een kwestie van wennen , en dat is gelukt hoor...
Bedankt voor de opmerking. Want nee, dat was niet de bedoeling. Als het goed is dan is "Il Mercato" nu weer direct zichtbaar voor iedereen, ingelogd of niet.Maar alleen zichtbaar als je ingelogd bent, is dat de bedoeling?'Mercato' is weer in de lucht!
Ik wil toch nog 1 keertje vragen of het forum niet wat breder kan , met mijn breedbeeld monitor , heb ik aan weerszijde een grijze balk van bijna 10cm per kant...
Never mind.Toch moet een beheerder er ook nog even mee aan de slag: als je niet ingelogd bent, staat alles ook op zomertijd.
Euh.... up? Lees iemand van het forum dit draadje nog?Ik kom er net achter dat de indexen van diverse topics (boeken, miniaturen, e.d.) en doorverwijzingstopics zoals 'Vaste topics' het niet meer doen. Ook de index met topics van het oude forum doet het niet meer: http://www.alfaclub.eu/forum/viewtopic.php?t=36463" onclick="window.open(this.href);return false; .
Je kunt alleen links in je eigen bericht aanpassen. Zoek het bericht waarnaar je wilt linken.Kan je dan toelichten hoe je zelf een link manueel kan aanpassen naar het oude forum met een voorbeeld?
Klopt niet helemaal Hans. De "t=99&start=9999" werkt zeker nog wel. Het probleem is dat het forum tegenwoordig "forum.alfaclub.nl/viewtopic.php" verwacht in plaats van het oude "www.alfaclub.eu/phpbb/viewtopic.php". Zie de twee links hieronder uit het miniaturentopic. Ik ben er alleen redelijk zeker van dat deze wijziging heel wat ouder is dan de overgang naar PHPBB3. Er zal vermoedelijk een redirect actief zijn geweest die dit opving.Dat is gekomen door de migratie naar de nieuwe PHPBB3 forum software.
Links verwijzend naar een specifieke posting werken nog wel, links verwijzend naar een positie op een pagina niet meer.
Het laat zich raden dat herstel een monsterklus is.