Het dak is inderdaad puntgaaf, het zal mijn verbeelding geweest zijn.
Weinig 'interessante' updates, op wat poetswerk en interieur verlichting na.
In de tellerbak brandde er geloof ik maar 1 lampje, dus direct alles vernieuwd, inc ARC en schakelaar lampjes.
In de schakelaars waren er enkele reflectoren gebroken, en wilde deze eerst vervangen om het allemaal keurig werkend te krijgen, maaaaaar, na mijn rit vanavond waren er alweer enkele lampjes die geen zin meer hadden. Dit neem ik dan maar voor lief, en zijn de reflectoren ook niet nodig om te zoeken/vervangen.
Inmiddels ook mijn Momo corse stuurtje gemonteerd, met een QSP naaf. De naaf is héél netjes, maar past ook eigenlijk nét niet helemaal lekker, maar dat komt tzt wel goed. Het enige wat ik nu nog zoek is een pasring om de claxon in het stuur te monteren.
Het poetswerk schiet aardig op, de auto compleet gekleid en met 'Glosworkz glaze' opgepoetst, nu enkel nog een laagje wax er overheen om het geheel te beschermen. Helaas kom je door dit soort werkzaamheden wel achter plekjes die ik liever niet had gehad. Toch redelijk wat kleine deukjes rondom, onder het linkerachterlicht een beginnend roestplekje, en op het rechterachterscherm ook. Maar oké, de dame is al op leeftijd, menig 25jarige van in de kroeg heeft meer gebruikerssporen.
Via mijn Alfagekke tattooartist heb ik een vrouwelijke spuiter(squirten heet dat geloof ik toch?) gevonden, dus misschien binnenkort eens contact opnemen om een prijsopgave te vragen voor evt spuitwerk en/of andere beschadigingen op te knappen.
Tot slot ben ik eigenlijk nog op zoek naar een setje kleppendeksels en een inlaatmanifold van de 3.0.
Mijn huidige zijn erg verweerd, dus dan zou ik het extra setje al op kunnen knappen alvorens het gemonteerd wordt.
Eventueel ter ruil, mocht iemand nog een oud blok in een hoekje hebben staan, en er voorlopig toch niks mee doet.
Enkele foto's van het poetswerk, op de eerste de linkerhelft behandeld met de 'Glossworkz glaze'.
De rest spreekt voor zich.
Gr, Alex