Prachtig Bert
Staat hier op de pc.
Grt rogeralfa
Die foto spreekt al boekdelen over de Alfasud fabriek: allemaal carrosserieën in het gelid....en één staat er andersomIk had wel verwacht dat jij die kende...prijs weet ik niet meer precies, volgens mij kon je er inplaats ook een goed boek voor kopen.
Deze is ook nog in de maak:
Briljant, zowel de documenten als die foto met die ene omgedraaide koets...Die foto spreekt al boekdelen over de Alfasud fabriek: allemaal carrosserieën in het gelid....en één staat er andersomIk had wel verwacht dat jij die kende...prijs weet ik niet meer precies, volgens mij kon je er inplaats ook een goed boek voor kopen.
Deze is ook nog in de maak:
Deze bedoel je waarschijnlijk. Voorzien van boekje met inlage en een hele fraaie poster, naast de bekende foto's en platen met details en specificaties. Ik had deze (buiten mijn eigen verzameling) ook nog nooit gezien, en gelukkig nog met helder plastic mapje.Dit boekje is ook erg leuk Bert ! Er is ook nog een plastic persmap uitgegeven bij de introductie, die zie heel weinig voorbijkomen.
.
Pb. gestuurd!Deze bedoel je waarschijnlijk. Voorzien van boekje met inlage en een hele fraaie poster, naast de bekende foto's en platen met details en specificaties. Ik had deze (buiten mijn eigen verzameling) ook nog nooit gezien, en gelukkig nog met helder plastic mapje.Dit boekje is ook erg leuk Bert ! Er is ook nog een plastic persmap uitgegeven bij de introductie, die zie heel weinig voorbijkomen.
.
Ik heb er nog één liggen, helaas zonder de poster en boekje. (Voor een liefhebber eventueel te koop, net als de andere persmap hierboven die ik ook dubbel heb).
Het mijne ook niet, dus gekeken met het geluid uitm´n Italiaans is niet al te best, maar er komen wel Sud´s in voor