http://www.ntmwheels.com/en-US/products ... assic-cars" onclick="window.open(this.href);return false;
old school keuze zat ...
Ja hoor.15" was niet echt gangbaar in de vroege jaren '80. Pas vanaf '88 of zo zie je die maat bij Alfa mondjesmaat toegepast worden. Voor een Sud vind ik de oorspronkelijke Speedline telefoonschijf velgen nog steeds erg mooi (wel dan die van een 33 nemen in verband met dat 340TRX niet meer gemaakt wordt). Of worstvelgen, alhoewel dat meer jaren '70 is en dus voor een chroombumper. Als je dat honingraat leuk vindt heb ik overigens nog wel een mooie set Rials in goudkleur (hoe jaren '80 wil je het hebben?) met nagenoeg nieuwe banden 185/60R14.
Heb je afbeelding van deze velgen?
Die had ik niet verwacht.Deze velg (16" Borbet B) heeft een naafkap met een productiedatum uit 1989. Tempus ante quem moeten de velgen dus in de jaren '80 als extra accessoire verkrijgbaar zijn geweest op alfa's met een 4-steek. Gezien de ET waarde en breedte van de velgen zal het om transaxlemodellen zijn gegaan.
Zoiets heb je van alfa (speedline?) ook. Volgens mij vaak op een alfetta te vinden.
Deze Gaaf hoor!Hmmm. Ronal turbo.
Ik ken ze.Deze Gaaf hoor!Hmmm. Ronal turbo.