@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: groente hippies, weg er mee

ma okt 03, 2005 19:19

Haha dat heb je ff mooi onder woorden gebracht. Ben het helemaal met je eens :thumbs: Moest wel lachen om die sileconenkit, maar zo gaan die dingen wel :wink:

Groet, Ro
Hou zal het dan gaan met die andere siliconendingen.... :blue_lol:
Afbeelding

@Maarten: Er waren toen nog geen buurmannen.:biggrin:
Laatst gewijzigd door @lfa@lgra op ma okt 03, 2005 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Emilio
Guru
Guru

RE: groente hippies, weg er mee

ma okt 03, 2005 19:37

@Giulia555: Voor je weer met onzin SP plaatjes komt eerst even dit http://www.techcentralstation.com/041405D.htm lezen.

Veel plezier...
Laatst gewijzigd door Emilio op ma okt 03, 2005 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Andretti Molletti

ma okt 03, 2005 19:38

Als die gasten principieël zijn dan rijden ze NIET!
GEEN files, geen milieu verontreiniging...
Maar ze moeten zo nodig in antieke Nissan Primera's rijden met nog Carburateur motoren!!!!! Tja dan moet je niet zeiken over het milieu als je met dat soort oldtimers rijdt!
Ikzelf rij met een EOBD uitgevoerde 147Benzina... Schoner kan niet ..
Als ik 120 rij, rij ik schoner dan die Primera van hun met 90...
Ik heb ze gemaild met die stelling en zal wel horen wat ze terug mailen...
Soms gaat het te ver met dit soort dingen en idd ze hadden optijd met een goede infrastructuur moeten beginnen en niet het geld aan groene dingen zoals het leger en defensie moeten besteden!!

Tja te laat... omdat ze steeds te langzaam gaan ;)

:lol: :lol:

matra sports
Guru
Guru

ma okt 03, 2005 20:05

Extreem links ik zeg niets meer :-#

Emilio
Guru
Guru

ma okt 03, 2005 20:09

Nu snap ik: I love links rijden!!!
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Giulia555

ma okt 03, 2005 20:12

@Giulia555: Voor je weer met onzin SP plaatjes komt eerst even dit http://www.techcentralstation.com/041405D.htm' lezen.

Veel plezier...
A) zijn geen onzinplaatjes....
B) kan je me zeker niet betichten van SP sympathieen...
C) waarom zou het door jou (slecht) gelinkte verhaal wel waar zijn? Omdat het jou beter uitkomt....?

Nogmaals ik doe er ook aan mee maar probeer nog wel wat van deze aarde te maken door te beginnen in mijn eigen achtertuin....

Verder wordt ik moe van het alsmaar toenemende zeikgedrag van Nederlanders....zowel linksom als rechtsom....Als iets je niet bevalt doe er wat aan, trek je conclusies, verhuis, neem een "pil" van Drion....maar alleen maar mekkeren en niks doen...tja da's makkelijk...

Andretti Molletti

ma okt 03, 2005 20:21

Dus geen gemekker en die "90kmu site" de lucht uit!!!

BAN BAN BAN!!!!

:jumping:

Emilio
Guru
Guru

ma okt 03, 2005 20:23

Auw.... Ik sta op lange tenen....
1. Zo als eerder breed uit gemeten is verteld dit plaatje niks over verontreiniging of Co2 broeikasgassen e.d. Wat dit plaatje niet weergeeft is de hoogte van de geregisteerde gassen. Daar zit namelijk het hele probleem. Dit plaatje geeft past mooi in het gehypte verhaal van de boomknuffelaars, en daarom wordt het gebruikt. Net zo als de sneeuw op die afrikaanse berg niet helemaal niet weg bleek te zijn. (verkeerde top gefotografeerd). Vroeger verbrande ze een heks als er iets niet begrepen werd. Dus geef je gewoon de auto de schuld...
2. Je plaatje staat op een SP site.
3. Omdat het wetenschappelijk is. De verhalen van boomknuffelaars zijn gebaseerd op 1 enkel gemanipuleerd onderzoek in de jaten 70 (hockeystick effect uit ijskernen verhaal)

En dan 4. Ja, ik doe er wat aan. Ik rij Auto, en ik vertel dit verhaal aan iedereen die het wel of niet horen wilt. Ik geef dus tegengas.

Maar vorm gerust je eigen menig, maar lees wel eerst even rustig door het archief van de groene rekenkamer.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 03, 2005 21:51

Wat is een "groente"hippie ? :roll:

33carbs
Full Member
Full Member

ma okt 03, 2005 22:10

pff wor al gek als iemand voor me rijdt die 110 rijdt waar je 100 mag, dan pak ik vort de landweggetjes! stelletje mafkezen. en guilia 555, jij rijdt zeker geen alfa van voor 1990 met een co van hoger dan 4 %, veel nut dan 90 rijden.
in bezit:
ducati 999
75 1.8
146 ti

33carbs
Full Member
Full Member

ma okt 03, 2005 22:12

@Giulia555: Voor je weer met onzin SP plaatjes komt eerst even dit http://www.techcentralstation.com/041405D.htm' lezen.

Veel plezier...
A) zijn geen onzinplaatjes....
B) kan je me zeker niet betichten van SP sympathieen...
C) waarom zou het door jou (slecht) gelinkte verhaal wel waar zijn? Omdat het jou beter uitkomt....?

Nogmaals ik doe er ook aan mee maar probeer nog wel wat van deze aarde te maken door te beginnen in mijn eigen achtertuin....

Verder wordt ik moe van het alsmaar toenemende zeikgedrag van Nederlanders....zowel linksom als rechtsom....Als iets je niet bevalt doe er wat aan, trek je conclusies, verhuis, neem een "pil" van Drion....maar alleen maar mekkeren en niks doen...tja da's makkelijk...
Ik begin ook in mijn achtertuin :) ga denk ik een lekkere race baan bouwe.
in bezit:
ducati 999
75 1.8
146 ti

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma okt 03, 2005 22:33

Ik stel me 'domweg' op het standpunt dat ik ook recht heb op mijn stukje vervuiling.

Dus rij ik lekker in een katloze stink-Spider over kleine weggetjes met lekker veel remmen en schakelen of rij ik met een niet al te schone ouwe 33 lekker bijna overal te hard.

Botte mentaliteit? Ja, vast wel. Maar als ik zie in welk tempo anderen deze wereld vervuilen en naar de kl*ten helpen, waarom zou ik me dan nog inhouden om lol te maken :?:

Die gast met die 90km/h onzin heeft ergens wel gelijk... ik trek me er alleen niets van aan en dat geef ik gewoon toe, zonder anderen te vermoeien met allerlei quasi-wetenschappelijke feiten-verdraaierij.

Emilio
Guru
Guru

ma okt 03, 2005 22:36

Wil je niet verder vermoeien dink...
En niet omdat ik er vanaf wil zijn: Jij hebt echt helemaal gelijk!!!!
Haalt alles en iedereen onder uit.

Ik durf te stellen dat de Winner van deze discussie DINK is.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

matra sports
Guru
Guru

ma okt 03, 2005 22:41

zeikgedrag stoort mij ook .. .. .. .. ..

en soms kon ik er echt niets aan doen. hoezeer ik ook ten strijde trok, steeds weer een muur. mensen die te ver doorslaan naar rechts of links hebben oogkleppen. ik heb eerst maar eens in mijn straatje geveegd natuurlijk en behoor nu tot wat de buren de hippies noemen. ( weten zij veel , ze kennen alleen maar vakjes ). ik rij n.l. een ptt vwatuur met bloemengordijntjes waarin het lekker maffen is als het uitkomt :biggrin: en bovendien voldoe ik met mijn interessen niet aan de standaard zoals die geschetst wordt. voorts leven mijn vriendin en ik zeer vrijelijk met en zonder elkaar. en iedereen is welkom, rokend, wiet rokend of met een kist bier. tsja en dan ook nog "rare muziek". je weet wel alternatief en zo.. :-# en ja, ik heb ook nog een zoon van 6 die niet bij mij woont maar waar ik een zeer goede relatie mee heb evenals zijn moeder ! en als je binnekomt is het al helemaal flower power mix met design en ouwe rommel, maar wel geleefd en schoon waar nodig. en owee as je een krasje op mijn tafel maakt..... ba ba :biggrin: :biggrin:
nee, ik gebruik geen drugs en ben niet stoned nou of anders.
sorry jongens, de SP deugd niet want als je het program doorleest dan weet je wel beter
en cda tjsa. ik ben allenstaand en de moeder van mijn zoon en mijn schat ook( maar als je een goede alleenverdiener bent zit je goed in het vakje cda.. ). Woutertje is niet te vertrouwen en de meeste ministers lopen te kloten.
dusssssss......
als je zoals ik 33 bent en nog steeds denk julllie kunnen me wat, wat ben je dan ?
gewoon ?

exit

Giulia555

di okt 04, 2005 07:53

pff wor al gek als iemand voor me rijdt die 110 rijdt waar je 100 mag, dan pak ik vort de landweggetjes! stelletje mafkezen. en guilia 555, jij rijdt zeker geen alfa van voor 1990 met een co van hoger dan 4 %, veel nut dan 90 rijden.

Hmmm. even denken....4 Giulia's, 4 Gt Juniors, 3 Berlina's, 2 Spiders, 1 GTV6, 2 Suds een Giullieta.....nog vragen? Oh ja ook nog 3 van die "geweldige" 33's..dussss :-$

Enne dat jij gek wordt als iemand 110 rijdt waar 100 mag zegt meer over je zelf dan die ander......

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”