Kreeg wel La Strada binnen vandaag maar helaas nog steeds geen KB, dus die advertentie van die perfecte Giulietta Spider van de eerste eigenaar die er wegens ouderdom voor 4000 euro afscheid van wil doen gaat aan mijn neus voorbij (gekheid).
Kas heeft 'm wel gekregen en die woont vlakbij me, dus waar het aan ligt? Joost mag het weten. Nog maar ff geduld hebben (hoop ik)...
Hoi Joris en anderen; ik heb het op het oude forum ook al eens gepost: Toen ik dit voorjaar ook verstoken bleef van een Kbtje, belde ik met (toen nog) Sandra Abbenhuis van de donateursadministratie: Ze vertelde me dat het een feit is dat er KBtjes gejat worden op postsorteercentra (3x woordwaarde btw ) Ze worden gewoon mee genomen naar huis door den postbestellert om pas na het weekend (of na de kerstdagen!) bezorgt te worden ; wrap folie beschadigt, allerlei extra mailings verdwenen en helemaal beduimeld....!!
Gewoon bij Tante Pos...!
Dus wellicht dat er een soortgelijk voorvalletje is geweest en je KB gewoon in de lectuurbak ligt bij Anton Gleuf........
Grtz, fRank