Even tegen de huidige wielen aangezet:
![Afbeelding](http://i1057.photobucket.com/albums/t390/JoachimQV/Auto/C175879D-F20E-454D-8D41-5704C4273825.jpg)
De Zender Stern wielen heb ik maar in de verkoop gedaan want anders wordt't een beetje te vol in de schuur...
Hahaha! Ik heb er serieus nog over nagedacht maar ze staan toch het best op de skirts denk ik...Ik zou er een paar groene klavers opplakken!
Ziet er perfect uit
Bedankt heren, ik kan nu mooi weer verder om de Borbets en Zenders opnieuw te polijsten. Ik hoop dat ik het af krijg voor Viva Italia en alle andere evenementen die er aan zitten te komen.Graag gedaan, mooi zo!
Hahaha, tsja... Volgens mij hebben alle auto's van die bouwjaren daar op een gegeven moment wel last van. Deze gaat binnenkort naar alfachirurg om de bodem te restaureren. Die begint nu wel wat ouderdomsverschijnselen te vertonen. Omdat ik van plan ben deze auto nog een tijdje te houden zie ik het als een investering. Maar je hebt wel gelijk Martin, de meeste 145 QV bezitters hebben dit geld er niet meer voor over en zetten de auto dan te koop.Sow dan! Je bent goed bezig geweest. Erg dikke QV. Hoe is deze onderhuids? Vaak kriebelt het en betrap ik mijzelf naar het kijken voor een 145 maar het probleem blijft toch het roestverhaal.
Hoewel deze volgens verkopers allen in nieuwsstaat verkeren.