Kleine update:
De Volvo heeft in februari plaats gemaakt voor een Audi A4 TDI Business Line uit 2006. Niet mijn soort auto, maar had 'm ingeruild. De Alfa Romeo nog even laten kleien/polijsten (drie fases)/waxen door een vriend van me, meteen de Audi ook maar laten polijsten.
Meteen wat kleine imperfecties vervangen
Verder zit ik wat in een clinch met de matten, de 'plugjes' voor het vastzetten zijn namelijk los. En geen idee hoe ik dit even handig op kan lossen.
Heb er al een topic voor lopen, maar tot op heden wordt ik er niet echt wijzer van. En vast boren lijkt me ook geen optie ivm. geen idee wat er onder de vloerbedekking ligt.
De Audi is overigens alweer verkocht, en heb in een impuls deze er voor terug gekocht:
Het betreft een BMW 535d High Executive met M-Pakket en een aantal motorische modificaties. Een paar vrienden van me rijden ook een 535d en zweren er nogal over, dus wou wel even met ze meedoen en ze de gek aansteken. Leuk autootje, maar ik doe 'm wel weer weg van 't zomer. Tegen die tijd heb ik de Alfa Romeo geschorst en kan ik op m'n gemakje nog even de remmerij vervangen voor zwaar spul (al klaarliggen) en wat oppervlakkige roest aanpakken (heb toevallig nog een potje Rustyco liggen, of zijn er betere alternatieven?!). Ook oriënteer ik me op een dubbeldin-navigatiesysteem, wordt toch wel wat moe van het Yatour-systeem. Het werkt, maar het is wel érg basis.
Groeten,
Eeuwe Boonstra