Neen, t was nen echte uit de jaren 50.Was het misdrijf "voorwielaandrijving"?
Goede spot! Ze bestaan dus nog.Was zojuist met de Giulia op weg naar de stalling, reed er een snaarstrakke en originele 33 type 3 achter me. Serieus, geen enkel deukje en de lak leek wel als nieuw. Achter het stuur een ouder iemand, reed megalangzaam en hield al het andere verkeer op.
Van de RDW: eerste eigenaar dus!
Kenteken HS-HT-76
Alfa 33 1.4IE
Datum eerste toelating 01-04-1994
Datum tenaamstelling 01-04-1994
Datum eerste afgifte Nederland 01-04-1994
Ik ging bewust van mijn gas af zodat de 33 me bij kon halen, maar dat lukte niet echt.Goede spot! Ze bestaan dus nog.Was zojuist met de Giulia op weg naar de stalling, reed er een snaarstrakke en originele 33 type 3 achter me. Serieus, geen enkel deukje en de lak leek wel als nieuw. Achter het stuur een ouder iemand, reed megalangzaam en hield al het andere verkeer op.
Kenteken HS-HT-76
Alfa 33 1.4IE
Maar als hij iedereen ophield en achter jou reed, dan hield jij technisch gezien iedereen toch op?
Grote kans dat het een Imola uitvoering was, die hadden de 1.4 motor maar waren als een 16v uitgerust. Leuk!Ik ging bewust van mijn gas af zodat de 33 me bij kon halen, maar dat lukte niet echt.Goede spot! Ze bestaan dus nog.Was zojuist met de Giulia op weg naar de stalling, reed er een snaarstrakke en originele 33 type 3 achter me. Serieus, geen enkel deukje en de lak leek wel als nieuw. Achter het stuur een ouder iemand, reed megalangzaam en hield al het andere verkeer op.
Kenteken HS-HT-76
Alfa 33 1.4IE
Maar als hij iedereen ophield en achter jou reed, dan hield jij technisch gezien iedereen toch op?
Uiteindelijk stond hij achter me bij de grote rotonde (Emmaplein). Die was bijna helemaal leeg, ik steek driekwart rond en bij het verlaten stond de 33-rijder nog steeds te kijken of er wel ruimte was...
Maar dit soort 33's zijn echt een zeldzaamheid aan het worden. Ik ben niet een héle grote 33-kenner, maar hij leek zelfs een sportpakket te hebben. Kan dat? Hij had in ieder geval meegespoten (onder)bumpers.