Bijna alle posters in de voorgaande 91 pagina's?Wie heeft het hier over sloop??Ik mag toch aannemen dat je em niet op sienna´s naar de sloop stuurt?
Grtz,fRank
Bijna alle posters in de voorgaande 91 pagina's?Wie heeft het hier over sloop??Ik mag toch aannemen dat je em niet op sienna´s naar de sloop stuurt?
jaZit er nu een Duetto hardop op die Spider3?tijdens een wandeling rond het meer van Bütgenbach (bij Malmedy) tegengekomen, een zielg spinnetje:
[url=http://s1031.photobucket.com/user/Pavar ... f.jpg.html][img]
Thom
QV;staat al twee jaar zo op dezelfde plek. Eigenaar zegt dat hij het ooit weer wil opknappen Nou ik kan je vertellen,dat deze 916 sloopwaardig aan het worden isDeze staat hier in de buurt al zeker driekwart jaar op dezelfde plek Op de foto valt de belabberde staat nog niet zo op.
Errug Jammer
En ze is te koop!Wauw... Zo mooi dat ik hem een upje wil geven!De achterkant, een stilleven
Verkoop van Roundup en Alfabezit gaan wel samen.De verkoop van strooizout (!) en Alfabezit gaan slecht samen...
Ik doelde er meer op dat z'n roundup blijkbaar is uitverkocht .Deze foto bewijst gewoon dat strooizout wél werkt... en Roundup niet...
Tenminste... ik zie geen sneeuw of ijzel meer...