Ach, daarom kreeg ik ruzie met die buschauffeur. Ik dacht ook al, wat een ^%$kel.Volgens mij hebben we dat in heel Nederland al, hoor.... 'geen gratis openbaar vervoer'...
Ach, daarom kreeg ik ruzie met die buschauffeur. Ik dacht ook al, wat een ^%$kel.Volgens mij hebben we dat in heel Nederland al, hoor.... 'geen gratis openbaar vervoer'...
Verrassend hoog waarheidsgehalte Bert.Het is wel heel flauw om op te merken dat broeikaseffect het probleem niet is.
Het probleem zit m in het versterkt broeikaseffect. Het broeikaseffect is juist de voorwaarde voor aangenaam leven met gematigde temperaturen op aarde.
Wat opperen alle tuinkabouters: stop CO2 productie maar de marginale bijdragen aan het versterkt broeikaseffect van CH4 , N2O, CFC behoorlijk groot.
Ik zie het lekker simpel. Meer water wat verdampt, zorgt voor meer broeikaseffect maar
je hebt meer wolken die weerkaatsten zonlicht en het wordt weer koeler.
De natuur is volgens mij zo gek nog niet. Gas op de plank. Het is hier veels te warm.
.....dan hoop ik dat je de kern weet van het (fictieve) verhaal van deze persoon.......Mag ik mijn nick veranderen in don quichot (of hoe spel je dat)????