Daar staan er wel veeel meer. Vader en zoon zijn echte liefhebbers.Gisteren tussen de Krim en Slagharen 3x alfa 75 bij een huis.
Een gele en een zwarte op de oprit en een rode donor in de achtertuin
Misschien iemand van hier?Half uurtje geleden op de A27 Utrecht - Breda een zeer fraaie en goed onderhouden (kuch...) zwarte (kan ook een willekeurige andere kleur geweest die door overmatige roetproductie zwart leek...) 156 die duidelijk foh weinug een sjippie van Ukrainski Dieseltjuningski in z'n diesel had laten vrotten... lekker koppul (jonguh!) GayTeeAaah killur!!
Werkelijk enorme roetwolken (die overal onder het wagentje vandaan leken te komen) vielen mij ten deel en ondanks zijn hele sociale pogingen om zowel op de rechter als op de linker baan volgaaaaaaaaaaas (jonguh!) te gaan en mijn angstvallige pogingen om de neus van Earl niet geheel te laten beroeten bleef het stijlvolle menneke maar in de buurt...
Ik heb maar een afslag genomen... je zag mensen denken... 2 Alfa's... die horen vast bij elkaar...
NEEN!
Dat kon je niet zien he? Roetfiltertje bij?Oh was jij dat die in de weg reed........