Nee hoor:
Nog dank voor de verslaggeving via Twitter, Olof. Ik zat met een Amerikaanse vriend in een vakantiehuis het gebeuren te volgen, hij had de live streaming op zijn scherm, ik volgde jouw commentaar en dat van autoblog.it op het mijne. (De Italianen liepen af en toe behoorlijk achter ) Voelde toch wel een bepaalde spanning, was leuk om het op die manier mee te maken.Als bevoorrecht mens heb ik hem in het echt mogen zien. Sterker nog, ik kijk er naar terwijl ik dit tik. (...)
Hoe zit het eigenlijk met het formaat? Dat is een beetje lastig te bepalen zo van de foto's, maar is hij duidelijk kleiner dan een Ghibli? Of om in de BMW gelijkenis te blijven , zelfde formaat als een 3 serie?Als bevoorrecht mens heb ik hem in het echt mogen zien. Sterker nog, ik kijk er naar terwijl ik dit tik. Zoals bij elke nieuwe auto moet ik wennen aan de lijn. Op zich is dat niet perse een slecht ding. Aan de 156 moest ik wennen en die vind ik nog steeds erg mooi. Maar ook in het wenstadium vind ik het al een auto die genoeg mooie details heeft om hem de moeite waard te vinden. Het interieur durf ik al echt heel erg mooi te noemen. Is een prachtige mix van retro en high tech. De neus werkt in het echt ook beter dan op de plaatjes.
Een goed ontwerp is net zo duur als een middelmatig ontwerp. Hier zijn duidelijk keuzes gemaakt om een bepaalde doelgroep aan te spreken en -misschien nog belangrijker- niet af te stoten.Of je knalt al je ontwikkelingsgeld in het ontwerpen van een koets, haalt vervolgens een onderstel en motor bij Opel of Fiat uit de rekken, of je besteed eens wat meer geld in het ontwikkelen van de juiste motor en onderstel samen met Maserati/Ferrari en besteed eens wat minder aandacht aan het design. Doet me denken aan de Alfa 75.
Voila...Een goed ontwerp is net zo duur als een middelmatig ontwerp. Hier zijn duidelijk keuzes gemaakt om een bepaalde doelgroep aan te spreken en -misschien nog belangrijker- niet af te stoten.
Het 116 platform bestond al een beste poos toen de 75 uitkwam, en de motoren die erin hingen ook!meer geld in het ontwikkelen van de juiste motor en onderstel ...minder aandacht aan het design. Doet me denken aan de Alfa 75.
En ondertussen is de 75 een markante verschijning, niet te verwarren met welke andere auto dan ook...Het 116 platform bestond al een beste poos toen de 75 uitkwam, en de motoren die erin hingen ook!meer geld in het ontwikkelen van de juiste motor en onderstel ...minder aandacht aan het design. Doet me denken aan de Alfa 75.
Voor ons toch. Ik herriner me nog levendig een dame die kwam vragen of ik "die escort even wou verplaatsen"En ondertussen is de 75 een markante verschijning, niet te verwarren met welke andere auto dan ook...Het 116 platform bestond al een beste poos toen de 75 uitkwam, en de motoren die erin hingen ook!meer geld in het ontwikkelen van de juiste motor en onderstel ...minder aandacht aan het design. Doet me denken aan de Alfa 75.