Inclusief de bedrijfsreclame. Dat was ik.Vanavond op de brug bij Hank, import 155 2.0 TD.
Ah, reclame niet op gelet... zag wel dat je dimlicht rechtsvoor een ander lampje kan gebruikenDat was ik.
Om het lijntje voort te zetten; gistermiddag ca 17.30u op de N2 Eindhoven bij Veldhoven, een grijze Brera, ook (linker) dimlicht overleden.
Ah, reclame niet op gelet... zag wel dat je dimlicht rechtsvoor een ander lampje kan gebruiken
idd.even laatste off topic mbt 8.32 blok:
het lancia blok is substantieel anders dan het 3 liter blok uit de 308 QV. De 328 is weer een grotere boring van dat blok, in die maatvoering (helaas) nooit in de thema geleverd.
8.32 blokken worden/werden wel regelmatig voor kitcars (stratos) gebruikt. Daarvoor handig vanwege dwarse plaatsing.
Dacht al een bekende 156 te zien toen ik stond te wachten om de Fellenoord op te rijdenVanmorgen onderweg vanuit downtown Eindhoven richting de sportiefste stad van Nederland een grijze 75 in m'n binnenspiegel.
Ah dat was ik...ik was bij mijn vriendin waar ik stiekum een verhouding mee heb. Omdat mijn vrouw dit niet mag weten had ik de 166 om de hoek gezet.Vanochtend in Amersfoort gespot een geparkeerde 166 3.0 V6 in Azzurro Nuvola 414,
met kenteken XZ-RV-45 van 24-03-1999. Auto is sinds 17 nov. 2014 in het bezit van de 9e eigenaar volgens de RDW.
Zag er toch nog erg goed uit voor zijn leeftijd en het aantal eigenaren.