En vrijdagmiddag plm 13.30u rotonde 3-schouwenzuid; dezelfde vaalrode 164 super als laatst in Axel; wederom een vriendelijke groet terug!
Grtz,fRank
....roest verbroedert!Opposites attract?
Of?
Dat laatste sowieso. Wat mij betreft zijn Citroën en Alfa een beetje twee kanten van dezelfde medaille: geweldig bedacht allemaal, maar hopeloos slecht uitgewerkt. De ene comfortabel, de andere sportief, maar na een jaar of 15 zijn 'echte' Alfa's en Citroëns allemaal grote zwarte gaten waar geld in verdwijnt en waarvan de eigenaars de fouten 'karakter' zijn gaan noemen.....roest verbroedert!Opposites attract?
Of?
Attraction AvantOpposites attract?
Of?
Interieur gescoord?
Kon 't niet laten de SW er bij te zetten, ookal moest ik daardoor een flink eind verder heen en weer lopen. Nog even enthousiast mijn beide "like" duimen opgestoken naar de trotse eigenaresse die twee huizen verder vanachter het keukenraam in de gaten had dat ik er bewonderend omheen liep en een fotootje maakte.![]()
Tja, traction avant. Het blijft een moeilijk verhaal...Attraction AvantOpposites attract?
Of?
Ja, hoe raad je 't zo?Interieur gescoord?/ploatje
Kon 't niet laten de SW er bij te zetten, ookal moest ik daardoor een flink eind verder heen en weer lopen. Nog even enthousiast mijn beide "like" duimen opgestoken naar de trotse eigenaresse die twee huizen verder vanachter het keukenraam in de gaten had dat ik er bewonderend omheen liep en een fotootje maakte.![]()
Klopt, was lekker geweest, maar ja tijd he..Zoooo dichtbij....had jullie gaerne een versnapering aangeboden![]()
Heelhuids zurueck met de witte? Ploaties?
groetz, wims
Heb je de photobucket app niet op je foon dan?Klopt, was lekker geweest, maar ja tijd he..Zoooo dichtbij....had jullie gaerne een versnapering aangeboden![]()
Heelhuids zurueck met de witte? Ploaties?
groetz, wims
Is gelukt ohne troubles, dit in tegenstelling tot het plaoties online krijgen verhaal...
![]()
Grtz,fRank