Hoe rijdt dat nou, op gaz?
Die versie van Gaz moet er misschien ook maar komen, om het minder-strakke weg gedrag van de SW wat te pimpen. Maar goed, ik stap ook net uit een GTA. Misschien niet helemaal eerlijk die vergelijking.
Inmiddels wel klaar met 't leah:
Zit d'r in!
Montage viel op zich nog best mee: in drie korte avondjes (na 1 tot 1,5 uur werd 't te donker):
- eerste avond achterbank en bijrijdersstoel, gelukkig meegekeken bij de demontage bij A37, dus ik kon alle boutjes snel vinden.
- tweede avond berijdersstoel en alle deurpanelen er "los" op. Ik had even gruwelijke ruzie met de raamzwengels achter...
#cencuur#klemmetjes!! Gelukkig klikte het er kinderlijk eenvoudig weer op, ik zag mijn geest al dwalen
- derde avond rustig (!) alle deurpanelen gemonteerd. Ben geen ster in priegelwerk, maar 't moest wel netjes zitten.
Drie dingetjes bij het lijstje:
B-stijl-deel wil niet netjes vast blijven zitten. Denk dat er te veel bevestigingspinnetjes en -clipjes zijn gesneuveld. Moet dus even semi-permanent worden vast gezet.
Raam linksachter wil niet open. Op zich een prima kind-veilige oplossing, maar 't moet toch maar wel gaan werken.
Volgens mij is dit een voorbereiding voor een 3-punts gordel in de achterbank-leuning. Zijn die makkelijk door een prutser te monteren?
En tevreden met 't totaal plaatje, Nero Fuoco met 't crème leer (weet daar dan de officiële naam weer niet van...), en natuurlijk het blauw van het Lief-kinder-kuip-stoeltje.
En 't is best een pittig setje, zo in de straat