Nieuw in de nieuwsbrief van Minichamps
ALFA ROMEO 156 Polizei 1:43 € 49,50
Na Spark komt ook Tecnomodel in oktober met de Le Mans Autodelta 33.2 1968 in deze grote schaal, resin-cast.Misschien al eens eerder voorbij gekomen, maar toch even voor de zekerheid. Het Italiaanse Tecnomodel brengt "binnenkort" een aantal 1:18 versies uit van de 33/2 Longtail.
Dit is een blikken model uit de jaren '50, en gezien dat materiaal en het feit dat het bedoeld was als speelgoed vind ik het een behoorlijk accuraat en zeer charmant model.Het spijt me zeer om het te moeten zeggen.
Maar dit is echt het aller aller slechtste schaalmodel wat ik ooit van de in het
echt zo prachtige Giulietta Sprint heb gezien.
Dit wil je toch nog niet voor niks in je vitrinekast hebben staan.
Eens. Bovendien verzamelen verschillende mensen met verschillende oogmerken. Ik houd zelf van zo accuraat en gedetailleerd mogelijke modellen, maar heel wat mensen gaan (ook of exclusief) voor de oudere en zeldzamere modellen, waarbij accuratesse en detail helemaal niet interessant zijn. Sterker nog, het ontbreken daarvan kan dan juist als charmante eigenschap van het model worden gezien.Dit is een blikken model uit de jaren '50, en gezien dat materiaal en het feit dat het bedoeld was als speelgoed vind ik het een behoorlijk accuraat en zeer charmant model.Het spijt me zeer om het te moeten zeggen.
Maar dit is echt het aller aller slechtste schaalmodel wat ik ooit van de in het
Helemaal mee eens. Veel treuriger is het als een nieuw uitgebracht model niet klopt en volkomen uit verhouding is.Dit is een blikken model uit de jaren '50, en gezien dat materiaal en het feit dat het bedoeld was als speelgoed vind ik het een behoorlijk accuraat en zeer charmant model.Het spijt me zeer om het te moeten zeggen.
Net opnieuw uitgebracht door Fabbri, 1:24 no43, rood, Giulia Sprint 1600 GTA Corsa 1965. Zelfde model en kleurFabbri Auto Vintage - Deluxe Collection 1:24 metal die-cast: bekende Italiaanse edicola modellen worden in andere kleuren opnieuw uitgebracht (gemaakt bij MetroModels/LeoModels China). Enkele modellen zijn ook als WhiteBox (van Model Car World) opnieuw te koop.
no23 AlfaSud 1.2 1972 , 4 deurs, oranje
no28 Alfetta 1800 1972 wit.
no31 Montreal 1970 metallic groen.
no36 Alfetta GT 1.8 1974 rood
no39 1750 Berlina 1968 verde oliva