ooit begonnen met brommers toen ik 15 jaar was, toen kocht ik een honda vision met in.
na het behalen van het certificaat heb ik er 4 maanden mee gereden om tot de conclusie te komen dat het niets was.
de vision verkocht en een kawasaki ar50 terug gekocht. die 3 maanden gehad tot een bmw bestuurder op de automatische piloot naar huis reed en zonder te kijken een voorrangsfiets pad over stak. waar ik met 2 vrienden reed, de bmw raakte mij terhoogte van de koplamp, een vriend pakte het bij rijders portier en de 3de kon de bmw net ontwijken.
door deze aanvaring met de bmw heb ik de hele zomervakantie thuis op de bank door gebracht met een gebroken been,
maar er moest weer een brommer komen, mijn pa reed in de zelfde tijd op een honda c50, ik met het kawa wrak naar de brommer boer en het wrak ingeruild op een honda ss50. maar dat was niet na mijn zin. dus daar werd nog flink aan gesleuteld.
op mijn 18de kocht ik een andere honda, een zb50, en toen was het hek van de dam.
de ene naar de andere honda kwam en vertrok weer.
tegenwoordig zet ik alles maar op motor plaat ben een beetje klaar met de regels die gesteld worden aan brommers, als hij een paar meter te hard loopt ben je al je rijbewijs kwijt en een wok melding op het kenteken.
zb
2de ss50, word in middels verbouwd,
c100
c100, een originele nederlander 1 van de 3 over gebleven. dit was een ex politie voertuig voor de wijk agenten van delft
cd65 japanse import
s65
en een monkey r (verbouw projectje)