Zo, eindelijk even in de gelegenheid om iedereen te bedanken voor hun komst naar de nachtrit.
Hij was (te?) lastig maar gezien de reacties hebben jullie het volgens mij best naar de zin gehad met zijn allen.
Ik wil onze gastheer Vireo Bussum, en dan voornamelijk in de persoon van Tim Medenblik, heel hartelijk bedanken voor het warme ontvangst in de avond én de ochtend. Erg bijzonder dat dit kon.
Daarnaast wil ik Randall Lawson en zijn vrouw van de tussenstop Autopassion in Beverwijk bedanken voor het zeer warme ontvangst in het diepst van de nacht. Leuke locatie voor een tussenstop.
Riemke Bitter, Sander Kramer met vriendin Merel: zonder jullie was het niet te doen. Het was leuk en ben blij dat jullie deel uitmaakten van het team.
In de laatste plaats Seekle van der Veen en mijn 13 jarige zoon Sjoerd bedankt voor de hulp bij het uitzetten!
Het vergt een flinke voorbereiding met een beste impact op de vrije tijd om de nachtrit neer te zetten maar het is het weer dubbel en dwars waard geweest!
Vraag en antwoord staan één dezer dagen online!
Tot volgend jaar!!
Paul Steeman