Controleer eens op een lucht lekkage en werking luchtklep bij cilinder 4 - rembekrachtiger.
Bij cilinder 1 de vacuüm slang van de verdeler.
Zoals gezegd, check eerst welke cilinder niet mee doet. (of zijn het 2 cilinders die half meedoen?)
Wat is een "gemiddeld" gebruik Gordon?Wat is je verbruik geweest? Choke je wel eens? Bij mijn Giulietta's bleef de choke vaker wel hangen dan niet. Tegenwoordig gebruik ik alleen nog handgas om in het begin de toeren hoger te houden. Verkeerde carburateurs kan ook nog. Je zal de eerste niet zijn die met een Nord blok rijdt met carburateurs voor een andere inhoud omdat iemand ooit eens met alle geweld Dell'Orto's of Webers wilde hebben.
Op een 90 zitten dello's.Hoho. Mijn Sud start toch echt niet zonder choke hoor. Maar goed, misschien betekent het iets en misschien betekent het niets, maar ik heb nog nooit Dell'Orto's op een 1800 gezien.
het is ook een 2 liter....Hoho. Mijn Sud start toch echt niet zonder choke hoor. Maar goed, misschien betekent het iets en misschien betekent het niets, maar ik heb nog nooit Dell'Orto's op een 1800 gezien.
Ik heb 2 1.8 blokken uit de Giulietta, 1 uit een late 1e serie en 1 uit een late 2e serie.Hoho. Mijn Sud start toch echt niet zonder choke hoor. Maar goed, misschien betekent het iets en misschien betekent het niets, maar ik heb nog nooit Dell'Orto's op een 1800 gezien.
Dit weekend een onderdelen rondreis door Nederland en Een klein stukje België gemaakt. En de buit? Een orgineel interieur met een hoop losse delen gescoort bij gtv4 en een setje tijds originele velgen bij joachimqv.
Beide nogmaals mijn dank.
Omdat ik het niet kon laten meteen even een foto-tje te maken voor de look....![]()
![]()
![]()