Ameland. Denk een liefhebber...
Van de lokale bakker daar. Een paar jaar geleden had hij een moderne GT en een Bert staan volgens mij.Ameland. Denk een liefhebber...
Ameland. Denk een liefhebber...
Van de lokale bakker daar. Een paar jaar geleden had hij een moderne GT en een Bert staan volgens mij.Ameland. Denk een liefhebber...
Voila!Vandaag en gisteren op Ameland geweest en deze prachten gespot:
Dat zeg ikVoila!Vandaag en gisteren op Ameland geweest en deze prachten gespot:
Beide GT's zijn er nog. En dus de 159 Ti en een SZ. Groeten van de bakker.
Gisterenavond om 22:00 in Breda op de parking van Hotel Brabant een zwarte Alfa 156 selespeed met antraciete Madeno wielen en een dunne Italiaanse vlag als banner op de voorruit.
Die heb ik ook zien staan, die GTA. Was al weg toen ik vertrok om 22:00 bij Avans . Was zelf anoniem op stap met de 3 pitter Turbo van de zaak.Gisterenavond om 22:00 in Breda op de parking van Hotel Brabant een zwarte Alfa 156 selespeed met antraciete Madeno wielen en een dunne Italiaanse vlag als banner op de voorruit.
Volgens mij heb ik die ook gezien, ik stond tot laat bij de buren (Avans) geparkeerd met de GTA.
ja, voorlopig bijna elke dinsdagavond.LOL, was jij ook bij AVANS? Ik was er tot ongeveer 21:00u, daarna lekker 150km naar huis blazen met de GTA.