Als het goed is aan de binnenkant van de kofferklep.Is dat ergens terug te vinden op de auto? De lak was wel erg dof toen ik hem kocht maar met wat poetsen komt de kleur toch nog redelijk terug.
Lampje brandt nog niet dennis...Wouter! Je moet tanken
You've got me there . Mooie verlichting zo. Doet me ergens aan denken...Lampje brandt nog niet dennis...Wouter! Je moet tanken
Ohja?You've got me there . Mooie verlichting zo. Doet me ergens aan denken...Lampje brandt nog niet dennis...Wouter! Je moet tanken
Nee dat is; 551 A.R. Navajo. Voor zover ik weet alleen in Italie op de 90 geleverd, maar dat weet Frits wel beterMooi!
Is dat rosso veneziano?
Deed mij denken aan veneziano van de sei.Nee dat is; 551 A.R. Navajo. Voor zover ik weet alleen in Belgie en Italie op de 90 geleverd, maar dat weet Frits wel beterMooi!
Is dat rosso veneziano?
Dit is een hele aparte kleur, heb ik tot nu toe alleen op deze 2.0 carbs gezien. Op de v6 zit "Opale Mettallizzato" en dat lijkt het zelfde, maar is een metallic lak.Deed mij denken aan veneziano van de sei.Nee dat is; 551 A.R. Navajo. Voor zover ik weet alleen in Belgie en Italie op de 90 geleverd, maar dat weet Frits wel beterMooi!
Is dat rosso veneziano?
Mooie kleur iig
Dit is het stickertjeNee dat is; 551 A.R. Navajo. Voor zover ik weet alleen in Italie op de 90 geleverd, maar dat weet Frits wel beterMooi!
Is dat rosso veneziano?