Meer inhoud is minder gewichtIk wil geen 3.7 hoor !! Braakt me nét ietsje teveel CO2 uit...
Hangt compleet af van de laaddruk en mapping.De 3.7 van Alfabb: CR van 9.2 is dat niet redelijk hoog voor een turbo en vrij laag voor een NA?
Idd! Voorwielen zijn er om te sturen, achterwielen om aan te drijven!Wat een waanzinnig gave kar !!!!!! En kijk die motor, prachtig gemonteerd IN DE JUISTE RICHTING !!!! Zó hoort een V6 (en iedere andere motor) gemonteerd Niels !
Standaard ligt ie al redelijk tegen het schutbord aan.Heb het gevoel dat die v6 in die zwarte 75 ook redelijk ver (verder dan standaard) naar achteren ligt, of heb ik het mis ?
Dat was toch zo om vervolgens veel van je dure motor/vermogen verloren te zien gaan in de aandrijflijn?Wat een waanzinnig gave kar !!!!!! En kijk die motor, prachtig gemonteerd IN DE JUISTE RICHTING !!!! Zó hoort een V6 (en iedere andere motor) gemonteerd Niels !
Zo goedkoop is die aanpassing nu ook weer niet. 850 euro vind ik best geld. Wil je ook nog de hoogte verstelling, komt hetzelfde er nog een keer bij.Da's bij een Giulia dus precies hetzelfde. Ik heb op de Juul die AH "front Geometry Pack", waarmee je ook de fusee op de draagarm krijgt, de voorkant flink kan worden verlaagd en de draagarmen toch nog vann "buiten-onder" naar "binnen-boven"lopen. Resultaat was serene rust in de neus én in het stuur. Fantastische mod voor twee drollen en een knikker.
Voor de 75 wordt het zeer zeker een custom-made voorwielophanging en iets fraais (met camberverstelling) op de DeDion triangel...
Volgens mij rekent men bij bv Beek met 15% verlies voor een fwd en 20% voor een rwd.Gewoon nieuwsgierig: wat is het verschil in verlies in de aandrijving tussen fwd en rwd? En maakt het dan nog uit of je een transaxle rwd hebt?