Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Algemene Voorwaarden Forumgebruik

vr okt 07, 2005 17:32

Voor mij is dit jaar het KB en het forum wat ik van mijn donateurschap uithaal. Niets mis mee. Ik was gewoon niet in de gelegenheid om naar een evenement te komen en dat zal voor de rest van dit jaar zo blijven.

Ik vind het forum dus een integraal onderdeel van mijn lidmaatschap en vind dus ook dat het forum van "ons" is en niet een promotiegereedschap voor de SCARB of wat dan ook. Laat ons als gebruikers dus meebeslissen hoe dinge hier gebeuren.

tsja.....

oh - en jasparon - hoef de foto in je sig zo groot te zijn?
is maar voor effe....trouwens een leuke website die er bij hoort !!!

http://www.spideralfaromeo.it/
156

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr okt 07, 2005 18:03

Andere zienswijze dan??? :roll: Van nu af aan is het dus verboden om als newbie je sjonnie en anita opel tuningsshow hier te promoten. Kijk daar worden we beter van. :wink:

En dan bedoel ik ook WE. Als in wij, 1 club. Dit is niet de rest tegen de scheidsrechter ofzo. Lees eens de eerste beste voorwaarden van elk produkt en zie daar ook allerlei redenen om bepaalde dingen niet te doen. Het zal wel nodig zijn maar niet voor U toch? Wij doen toch gewoon? Dat is toch al gek genoeg? Dus lekker verder posten en ik durf te wedden om een lekkere fles wijn dat er niks gaat veranderen daar door.

(Niet de hele discussie opnieuw hopelijk....... Oja, doe maar rose)
die rose krijg je van mij, wel zelf komen ophalen in het zuiden. kunnen we meteen een keer een evenement meepikken op Spa :wink:
Dank! :wink:

Nieuwe voorwaarden gelijk maar even officieel geaccepteerd! Voelt goed zeg! Hmmmmmmm....... :wink: Wat? ZIjn jullie nog van voor de nieuwe voorwaarden?!? :? Fijn weekend! :mrgreen:
Dirk - Giulia2000TS

edwin
Junior Member
Junior Member

RE: Algemene Voorwaarden Forumgebruik

vr okt 07, 2005 20:01

Wat gebeurt er als je de voorwaarden niet accepteerd?

Ik kan nog gewoon posten :shock:

Ed

Luc33
Guru
Guru

vr okt 07, 2005 20:06

Ik denk dat alleen nieuwe forumleden dat moeten accepteren. In dat geval is er voor ons toch niks aan de hand? :P
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

matra sports
Guru
Guru

vr okt 07, 2005 20:07

Het forum is van de donateurs van de SCARB zowel als van de users van het forum. Besluiten worden genomen bij meerderheid. De regels vind ik okay, zoniet brengen we e.e.a.wel in het openbaar naar voren mocht dit de conflicthantering ten goede lijken te komen. ( Ik denk dat achterkamertjespolitiek ons hier in Ollanda wel tot je weet wel zit )
Maar keep up the good work boys :!: Het is een fijne club :!: Dankzij iedereen.
Proost 8)

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 07, 2005 20:07

Ik kan de voorwaarden niet eens accorderen. :shock: Mijn gebruikersnaam is reeds gebruikt. :shock: :shock: :shock:

we hebben al zoveel regels hierzo :?

Overigens de regel van die overlappende evenementen vindt ik onzin. Het kast best zijn (en dat gebeurd vaker) dat er in bv Zuidlimburg een Scarb evenement is en op dezelfde dag een Giulia-105 meeting is in het Noorden. Moeten de Noordelingen dan verplicht afreizen naar Limbabwe en moeten we verstoken blijven van het andere nieuws??Kom nou.. (Namen ed zijn fictief/niet kwetsend bedoeld :wink: )
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

edwin
Junior Member
Junior Member

vr okt 07, 2005 20:34

nou.. (Namen ed zijn fictief/niet kwetsend bedoeld :wink: )
Riep je??

Ed

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 07, 2005 20:35

nou.. (Namen ed zijn fictief/niet kwetsend bedoeld :wink: )
Riep je??

Ed
ED?? Win toch :biggrin:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Dinky Boy
Miniaturista

vr okt 07, 2005 21:10

Ik denk dat alleen nieuwe forumleden dat moeten accepteren. In dat geval is er voor ons toch niks aan de hand? :P
Dat klopt, het linkje van Theo verwees naar de pagina die je te zien krijgt op het moment dat je je registreert. Om nu, als reeds geregistreerde gebruiker, op die knoppen te gaan zitten klikken heeft geen zin.

En dan a.u.b. niet meteen de conclusie trekken dat die regels op oude gebruikers dan "dus" niet van toepassing zijn. We zijn met z'n allen dacht ik (dat hoop ik althans) toch redelijk volwassen mensen, die heus wel aanvoelen wat wel en niet kan. Zodat in de praktijk moderators niet hoeven in te grijpen. Behalve in gevallen als die kinderachtige babe-topic of dat onsmakelijk gedoe met bedreigingen. En om te voorkomen dat iedere keer discussies over censuur en beperking van vrijheid van meningsuiting losbarsten (wat ik persoonlijk zwaar overtrokken vind en zelfs een belediging voor degenen die daadwerkelijk onder de Nazi's, Ceaucescu e.d. hebben geleden) is het wel zo handig dat de moderatoren kunnen verwijzen naar de geldende regels.

@jasparon en bertonejaap: helemaal uit de lucht vallen doen deze regels niet, onder andere ikzelf heb er bij het bestuur op aangedrongen een gedragscode op te stellen.
Om twee redenen:
Het forum wordt betaald door alle donateurs, ook degenen die er geen gebruik van maken. Zij mogen op zijn minste verwachten dat hun geld wordt besteed aan zaken die met de Alfa-hobby hebben te maken.
Het forum is ook een visitekaartje voor de SCARB, dat is ook bewezen door die vele members die eerst op het forum verschenen en zich daarna pas als donateur hebben aangemeld. Als het forum afglijdt naar een platte chatbox met alleen maar flauwe kul is dat aspect teniet gedaan en werkt het zelfs tegen de SCARB.

Wat mij betreft mag een verbod op onnodig commentaar in andermans te koop/gezocht topics nog aan de voorwaarden toegevoegd worden.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 07, 2005 21:23

Wat mij betreft mag een verbod op onnodig commentaar in andermans te koop/gezocht topics nog aan de voorwaarden toegevoegd worden.
ik heb 't al 100 keer geschreven: read-only, die dingen.
voor de rest kan ik me Dink's posting voor 99.9 % vinden
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 07, 2005 21:34

Ach, het is mooi weer, de alfa doet het goed en het weekend staat voor de deur. Er moet toch iets overblijven om over te @#@#%^% :twisted:
Wil je mij erbuiten laten...!! :twisted: :twisted: :biggrin:

@Theo. Een persoonlijke PB wordt kennelijk niet nodig geacht.Ik denk dat hier wel duidelijk staat hoe een ieder(voor zich) er over denkt.

Goed initiatief gewoon en een beetje "grijs"zien lukt vast wel. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 07, 2005 22:22

Dat klopt, het linkje van Theo verwees naar de pagina die je te zien krijgt op het moment dat je je registreert. Om nu, als reeds geregistreerde gebruiker, op die knoppen te gaan zitten klikken heeft geen zin.

En dan a.u.b. niet meteen de conclusie trekken dat die regels op oude gebruikers dan "dus" niet van toepassing zijn. We zijn met z'n allen dacht ik (dat hoop ik althans) toch redelijk volwassen mensen, die heus wel aanvoelen wat wel en niet kan. Zodat in de praktijk moderators niet hoeven in te grijpen. Behalve in gevallen als die kinderachtige babe-topic of dat onsmakelijk gedoe met bedreigingen. En om te voorkomen dat iedere keer discussies over censuur en beperking van vrijheid van meningsuiting losbarsten (wat ik persoonlijk zwaar overtrokken vind en zelfs een belediging voor degenen die daadwerkelijk onder de Nazi's, Ceaucescu e.d. hebben geleden) is het wel zo handig dat de moderatoren kunnen verwijzen naar de geldende regels.

@jasparon en bertonejaap: helemaal uit de lucht vallen doen deze regels niet, onder andere ikzelf heb er bij het bestuur op aangedrongen een gedragscode op te stellen.
Om twee redenen:
Het forum wordt betaald door alle donateurs, ook degenen die er geen gebruik van maken. Zij mogen op zijn minste verwachten dat hun geld wordt besteed aan zaken die met de Alfa-hobby hebben te maken.
Het forum is ook een visitekaartje voor de SCARB, dat is ook bewezen door die vele members die eerst op het forum verschenen en zich daarna pas als donateur hebben aangemeld. Als het forum afglijdt naar een platte chatbox met alleen maar flauwe kul is dat aspect teniet gedaan en werkt het zelfs tegen de SCARB.

het ging toch niet om onnodig commentaar in te kooptopics ed deze discussie ?, of mis ik nu wat. en natuurlijk wil ik e.e.a. niet vergelijken met de gruwelijkheden in het verleden maar ik wel aangeven dat ik het er niet mee eens ben. je kunt wel alles dicht timmeren met regeltjes......

en verder vind ik , nogmaals, dat het verbieden van het posten van andere evenementen die gelijktjdig plaatsvinden met SCARB-evenementen een onsmakelijk iets. we zijn geen kinderklasje hier
156

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 07, 2005 22:23

Verbieden; grote signature plaatjes ! :roll:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 07, 2005 22:24

Verbieden; grote signature plaatjes ! :roll:
jammer, vond hem wel mooi :cry:
156

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 07, 2005 22:25

Alle verboden verbieden :jumping:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”