Tja, ik ga er ook vanuit dat ze gemaakt is om lekker mee te rijden. Dat betekent natuurlijk niet dat ik haar pijn zou willen doen. Als het motortje helemaal OK is zou volgens mij 6000 haalbaar moeten zijn. En bij 4000 begint het pas leuk te worden natuurlijk. Dat is ook zo ongeveer waar een twee liter z'n maximum koppel heeft.
@Giulia555: De achterschermen zijn inderdaad (helaas....) uitgeklopt om de Stils erin te krijgen. Dat zou dus best dezelfde auto kunnen zijn. Weet je of de auto toen al gerestaureerd was en of tie inderdaad van meneer Leeba zelf was? De vorige eigenaar had de auto sinds eind 2002 of iets dergelijks.
Ik vind die achterschermen erg lelijk zo. Ik ga dan ook eens uitzoeken of het mogelijk is om de Stils aan te passen naar een ET die er netjes onder past. Iemand ervering met het afdraaien van Stils?
Vandaag vooral gepoetst en nog een stukje gereden. Voelt allemaal erg goed. Ik ben toch nog wel wat beginnende plekjes tegen gekomen. Ik poets de auto nu eerst met Grove Commandant, 3 geloof ik. Ik heb het eerst geprobeerd met een fijnere maar daarmee ging het wel heeel traag. Ze wordt in ieder geval weer prachtig wit. Ik moet het dak en de zijkanten nog maar dit is al een hele grote stap in de goede richting: