Helaas moet ik ook afzeggen,
Vind het heel jammer, maar de schade is nog niet gemaakt en de tijd voor Hockenheim is ook erg kort.
Dus soms moet je helaas keuzes maken.
Maar kom jullie wel aanmoedigen hoor
En Meneer Bekker ik gooi me pak wel achter in dan zou ik eens laten zien hoe je met een Guul hoort te rijden
Nee grapje hoor
Wat een geëtter... Motor kurkdroog t/m laatste race 2015, en met check/warmdraaien (gisteren) zeek de olie er uit.. Adapterplaat oliefilter/motorblok/slangen naar de oliekoeler. Eenmaal gedemonteerd een raadsel dat het jarenlang goed is gegaan. Op het moment dat er beitelslagen in zeskanten zitten... Ringen ontbraken, alleen twee dunne O-ringen... En vást dat ze zaten... Vakwerk van de vorige rijder/tunert/onderhoudert.
Door SuperService van Irian van Dutch Power Trading gisteren een nieuwe adapterplaat geregeld. Vanochtend monteren en.... de olie zeek er niet meer uit, maar druppelde er flink uit. Ditmaal uit die perspassing van de rubberen slang op de metalen elleboog. Geen nieuwe slangen besteld gisteren, immers zagen ze er prima uit en hebben nog nooit eerder gelekt.
Andermaal heeft Irian van Dutch Power Trading het probleem voor me gefixt: vanmiddag 12.30 besteld, en 14.30 klaar voor montage. Kijk, dáár heb je wat aan. Top, Irian !!
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>
In mijn geval is de auto er klaar voor, maar de coureur niet door n week met griep totaal uitgeschakeld te zijn geweest en ook nog wat andere 'dingetjes' op het thuisfront die prio hebben boven t racen.
Dus besloten om t dit keer af te blazen, kom ws wel ff kijken als alles goed gaat thuis.
Vanuit het westen (héél dicht in de buurt van de Regerend Kampioen Squadra Italia ? ) en met twee cilinders minder Pieter ? Dan heb je iets heel fraaispeciaals..
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>
Heerlijk gereden gisteren, maar 1 ding is me echt opgevallen en ik denk (weet wel zeker) dat dat meer mensen dat hadden:
Wat was er aan de hand tijdens de code 60? Mij is altijd verteld dat je dan max 60 en vooral niet te hard moet rijden maar dit sloeg nergens op. Kijk, je zal altijd een beetje een harmonica effect hebben maar ik heb net de log van mijn laptimer eens nagekeken en ik kom snelheden van beneden de 20 tegen! Een rondje Zandvoort met 60 op de klok duurt 4:18, geen 6:11! Ik weet niet wie er voorop in deze file reed, dus de gene die de handschoen past trekke hem aan, check in wat voor versnelling bij hoeveel toeren je auto 60 gaat!
Een voordeel trouwens van de slaapverwekkende file, bij de groene vlag zat iedereen zo te pitten dat ik meteen 5 man/vrouw te pakken had!