Hi Niels, thanks, duidelijk.
Jammer dat er onduidelijkheid is over reglement, nog meer jammer dat ARC dus eigenlijk ophoudt te bestaan en onderafdeling SAC gaat worden, wat dat is het directe gevolg hiervan. Doet mij best beetje pijn, mede omdat het niet nodig is...
Op hockenheim deden ook Fransen en belgen en zo mee, dus niet alleen dik 30 duitsers naast NL.
En dan nog: het is niet zo dat zij daarmee het recht verwerven het reglement te maken. In het verleden was het zelfs zo dat zij gewoon hun eigen klassement hadden en eigen prijsuitreiking deden. We hebben zelfs een periode gehad dat er 2 Duitse raceclubs waren die ook nog ruzie hadden.
Onder de streep schrijven zij in bij de ARC, en hebben zich dan aan het reglement te conformeren.
En er zijn ook zoveel andere klassen waar zij terecht kunnen...SI wellicht..
lijkt mij persoonlijk onnodig alleen daarvoor een wijziging te doen.
vind het geen goede ontwikkeling, zeker waar het duitse reglement veel complexer is en ik dan meer situaties verwacht die uit kunnen lokken richting technische protesten. Wat ik een slechte zaak vindt...Als je een protest nodig hebt om te winnen....nou ja, laat ik het zo zeggen: als je wilt winnen moet je een sneller (reglementaire) auto bouwen en/of gewoon meer gas geven ...als je het moet hebben van wellicht onduidelijkheden of vaagheden in een reglement ben je vind ik persoonlijk verkeerd bezig in een klasse als de ARC. Vind het terecht dat jullie protesteren tegen de onduidelijkheid over welk reglement van toepassing is. Dat kan er mi maar 1 zijn, namelijk degene die bij begin seizoen op de KNAF site stond, dus ARC 2014. Succes daarmee. Hoop dat het nieuwe bestuur het licht ziet daarin..
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.