Ik heb precies het zelfde gehad, vervangen is te doen als je handig bent. Ik heb enkel het plenum losgehaald (niet verwijderd) en kon er via de rechterkant tussenwurmen met mijn arm en heb de injector weten te vervangen, daarna liep hij weer top.
Injector liep bij een koude start gewoon mee, maar als de computer denkt dat er ergens iets niet klopt, schakelt hij deze injector uit.
Je moet je op dit moment afvragen wat je wilt doen met de auto, straks komen ongetwijfeld injector 1 t/m 3 aan de beurt.
Kijk voor de gein maar eens in de inlaten, zitten deze vol met dikke aanslag, dan kun je overwegen het kopje te trekken en de hele zaak goed te reinigen. Je krijgt er zo maar 10 pk bij en dat is geen geintje kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Dan is een oliemodificatie van de zuigers ook niet veel extra werk meer en een nieuwe distributie zit er dan ook meteen op.
Goedkoop, nee dat niet ca €2k+, maar je kunt dan voorlopig wel een tijd vooruit.
Ik heb uiteindelijk mijn auto met ca 300k km weg gedaan omdat ik een iets jongere auto wilde.
Katalysator kan best wel wat hebben, die van mij heeft aardig wat liters olie verstookt en geen problemen mee gehad.
Van welk bouwjaar is deze GT, hoeveel olie verbruikt deze en hoeveel km heeft de motor gelopen?
Tip:
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/ItaliaanseAutoSpecialist" onclick="window.open(this.href);return false;