Zit te denken om naast de GT 3.2 een Spider te nemen. Eerste keuze is al lastig, welke Spider...
S1 Duetto valt af, mooi spul, maar niet te betalen voor erbij.
S2 Coda Tronca is een optie, wordt dan wel een opknapper met harde body. Voordeel dat het een échte klassieker is en ik het kreng mee naar Rotterdam kan nemen zonder na te denken. Daarnaast geeft het toegang tot allerlei (non Alfa) ritten etc. Nadeel is dat het nog een flinke kluif zal worden een goede basis te vinden.
S3 Aerodynamica is de goedkoopste classic. En de lelijkste... Voordeel dat ze relatief goed te vinden zijn en binnen een paar jaar allemaal klassiekers zijn.
S4 is na de Duetto de mooiste variant van de Spider. Relatief goed te vinden en in de basis een veel sterkere koets. Nadeel is dat met alle techniek het karakter wel een stuk minder is geworden
Dan het grootste dilemma: de 916. Rete goeie auto's, spotgoedkoop dus met een beetje geduld heb ik straks een exemplaar met nog geen 100k op de klok en een Busso onder de kap. Een goede TS laat ik ook niet staan. Fase 3 valt af, spuuglelijk. Nadeel is de fwd en nog lang geen klassieker (maar modern genoeg voor iedere bunnenstad).