Gisteren rond een uur of 13;00, op de N31, van Leeuwarden richting Drachten, ingehaald door een zwarte 156 SW FL.
Even later op de A7 richting Groningen, dezelfde 156 weer ingehaald.
Klopt Frank,Afgelopen vrijdag iets na elven smorgens, rotonde Nieuwendijk/Stationstraat Axel, hele nette 33 in t zwart. Kon t niet heel scherp zien (iets met leeftijd enzo ) maar leek mij Drongels' smetteloze exemplaar?
Vanmorgen pl 5.35u Tractaatweg ri Zelzate, thv de afslag Axel, heel lichtgroen metallic 145/6 (?), facelift type.
Zojuist 14.10 zelfde weg maar dan ri Terneuzen, zwarte 159 sw met alu look spiegelkappen en xenon mistpitten aan voor...
Grtz,fRank
Zit een lekker geluidje in!Klopt Frank,Afgelopen vrijdag iets na elven smorgens, rotonde Nieuwendijk/Stationstraat Axel, hele nette 33 in t zwart. Kon t niet heel scherp zien (iets met leeftijd enzo ) maar leek mij Drongels' smetteloze exemplaar?
Vanmorgen pl 5.35u Tractaatweg ri Zelzate, thv de afslag Axel, heel lichtgroen metallic 145/6 (?), facelift type.
Zojuist 14.10 zelfde weg maar dan ri Terneuzen, zwarte 159 sw met alu look spiegelkappen en xenon mistpitten aan voor...
Grtz,fRank
je ogen zijn toch nog beter dan je denkt!
Is dat niet het hele idee van dit topicStef33,
Wat mij betreft dus weer zo'n overbodige en onzinnige plaatsing van deze
toevallige ontmoeting tussen twee 159's.
RTFM!Stef33,
Wat is het toch een grote onzin om steeds weer kentekens onleesbaar te maken.
Niemand weet immers van wie de auto's zijn als de kentekens wel leesbaar zijn.
Op de RDW Site zijn geen gegevens van de betreffende eigenaar en zijn woonplaats te vinden.
RTFM!Stef33,
Op de RDW Site zijn geen gegevens van de betreffende eigenaar en zijn woonplaats te vinden.
Sommigen kunnen aan de hand van t kenteken wel iets meer vinden dan de eigenaar en zijn woonplaats, denk je zelf ook niet?,Stef33,
Dat is nu eenmaal zo afgesproken, lees posting 1 uit dit topic er even op na. En zelf vind ik het ook prettiger op deze manier, overal wordt tegenwoordig maar data gelekt en opgeslagen, elk druppeltje dat je kunt voorkomen is er weer eentje. En dan hou ik me daar nog niet helemaal aan door het kenteken niet geheel onleesbaar te maken. M.i. is het zo onleesbaar genoeg om aan de afspraak tegemoet te komen en heeft de eigenaar nog de kans 99.7% zeker te weten dat het om zijn auto ging. De kans dat er nog een grigio titanio 1750 TBi met de zelfde letters in het kenteken rond de zelfde tijd in die garage stond acht ik niet heel groot.Wat is het toch een grote onzin om steeds weer kentekens onleesbaar te maken.
Dat is geloof ik het hele idee van dit topic, posten van toevallige ontmoetingen. En deze vond ik toch behoorlijk toevallig. Misschien voor jou niet bijzonder, maar voor mij wel.Wat mij betreft dus weer zo'n overbodige en onzinnige plaatsing van deze