Staat deze Berlina niet ergens in zeeland? grappig, ik ben jaaaaaren geleden benaderd door de eigenaar van deze Berlina of ik interesse had om hem te kopen, Ik praat zeker over 12 jaar geleden, misschien zelfs wel nog langer. Ik heb de Berlina nooit bekeken want ik hoorde van de man dat de auto ook achterschade had. Dat is dacht ik de reden dat hij in de schuur gestald werd. De schade is op een foto te zien, de kont staat iets naar beneden en het linkerachterscherm bij de naad van de achterdeur en boven de wielkast staat bol. Ook onder het linker achterlicht is als je goed kijkt de schade zichtbaar Hij heeft dacht ik ook relatief niet veel km. gelopen (dacht iets van 110.000 Km of zo)
Dat ik deze Berlina niet gekocht heb komt omdat we het niet eens over de prijs konden worden, ook omdat er veel aan moest gebeuren, en natuurlijk de achterschade.
Ik wil je niet ontmoedigen maar denk er wel om dat er heeeeeel veel aan moet gebeuren, economisch niet verantwoord om deze Berlina weer rijdend te maken, maar wie ben ik
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Hij heef tzo te zien al die jaren in een vochtige schuur gestaan
Maar als je gaat kijken hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd hoe het verder gaat
Mvg, Richard
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.