Hallo,
Ik begrijp dat er bij de 159 in 2008 een facelift is uitgevoerd, ofwel dat het model vernieuwd is.
Wie kan mij zeggen wat de verschillen zijn tussen een pre-facelift en een facelift 159?
Alvast bedankt!!
Zo had mijn vorige 156 een type motor wat er niet in hoorde (150pk 2.4 in plaats van de 140pk die erin had moeten zitten) en heb ik ook al gehoord van nieuwere type 156's maar dan met het oudere type motor maar wel weer met het nieuwe type aircosysteem Met die aircosystemen lijkt zo vaak ter plekke iets uit het schap getrokken te zijn dat het bijna onmogelijk is om het juiste onderdeel te bestellen als er eens iets stuk gaatDie italianen doen ook maar wat soms, ik heb bijv. een serie 2 Brera Spider, de duidelijk lichtere variant dus met een 2e fase 2.2jTS.
Echter bleek dat de geladen software serie 1 was, waardoor de aanwezige traploze FAN alleen maar aan/geschakeld (serie 1) werd ipv naar behoefte Foutje, na aanpassing wordt die hardware nu wel benut. Ook verschillen in motordetails dus af 2e serie als ze dan niet de verkeerde software af fabriek er in blaffen.
Meer over deze spider (159 en Brera zusje) na het mooie 159 artikel in KB155 de volgende mooie glossy: lid worden maar