Een 155 1.8
Nog nooit eerder een 155 gehad, 't is een fijne Alfa
Met originele doppen!
Giulia kan bijna weer naar binnen
Tsja, wat is duur? Maar van mij mag deze de volgende winter ook wel mee.ziet er netjes uit hoor!! Wassie duur?? kan ie volgende winter ook nog mee?
veel plezier ermee!
Niet zo'n poetserke jongen
@SPIDERVELOCE1750: het duo met mijn 75 vond ik ook niet verkeerd hoor, en zo'n groene verkleurd niet zo....
Oeps, kan de poll ook niet meer aanpassen zie ikIk mis in de poll de winterauto die ik me toen gekocht had:
Prima karretje, doet het met z'n 4WD prima in de sneeuw .
Een 75 in de winter is goed te doen hoor. Regelmatig wassen is wel een voorwaarde. Goed de kiertjes en hoekjes schoonspuiten. En een paar winterbandjes is ook aan te raden. Ik spreek uit ervaring. Mijn winterauto is nu de Alfetta. Van mij mag het weer gaan sneeuwen. ( 40 cm dit keer? ) De winterbanden liggen klaar.heb geen andere, dus de 75 moet het doen !
ik hoop i.e.g. op twee warme wintertjes
voor moeten er nog nieuwe banden op, wat is een goede keuze (195/60/r14) ?, achter ligt er nu iets van Kuhmo op, zou niet mijn keuze zijn maar ze zijn nog bijna nieuwEen 75 in de winter is goed te doen hoor. Regelmatig wassen is wel een voorwaarde. Goed de kiertjes en hoekjes schoonspuiten. En een paar winterbandjes is ook aan te raden. Ik spreek uit ervaring. Mijn winterauto is nu de Alfetta. Van mij mag het weer gaan sneeuwen. ( 40 cm dit keer? ) De winterbanden liggen klaar.heb geen andere, dus de 75 moet het doen !
ik hoop i.e.g. op twee warme wintertjes