Voor mij sneller....Ok dan!
Kwartiertje werk, zo'n stabi?
oeps.
Sorry Ruud, ik zit je topic te vervuilen...
Jaha: de vraag blijft 'waarom die extra veren'? Wie haalt het in z'n hoofd om de achterkant te verhogen door middel van extra veren? Er zijn geen signalen dat er een LPG tank in heeft gezeten of iets dergelijk. En bovendien zou je dat normaalgesproken toch oplossen met zwaardere achterveren?oeps.
Sorry Ruud, ik zit je topic te vervuilen...
maar waarom dan niet stuggere veren die minder verlagen? Of is dat dan gewoon een kwestie van de volgorde: eerst verlaagd en stugger en er vervolgens achter komen dat dat toch niet ideaal is....?Alles kan! Zo heb ik onder m'n Alfetta verlagingsveren gekombineerd met hulpveren.
Zo is ie Niet te laag, harder geveerd en vind ik 'm gewoon beter (over drempels, e.d.) rijden.
Waarom weghalen als het werkt?
....geen signalen zoals ik al zei. Ik denk dat een van de vorige eigenaren de auto gewoon te laag vond en daarom de hulpveren eronder gezet heeft. Ik zal ze er binnenkort eens onderweg halen en kijken wat er dan gebeurt.zijn de hulpveren voor een gasinstallatie soms??