En we pakken de draad weer op. Ik had kopers voor de Jet, maar die deal is niet doorgegaan. Huil ik overigens geen tranen met tuiten om, elke keer dat ik iets verkoop wordt ik toch weer wat sip. Ik heb nog wel een andere geïnteresseerde die 'm wil hebben, mits weer rijdend en met een gele plaat op de voor- en achterzijde. Ik heb overlegd met de RDW: op basis van de Belgische documenten die ik heb krijg ik er een NL kenteken op, dus da;s wel weer prettig.
Na het nodige wikken en wegen: ik moest 'm toch maar eens zelf houden. Op kenteken lijkt me ook wel leuk voor af & toe eens uitlaten.. Dit is een actie-plaatje van/bij/door de vorige eigenaar. Best Big Fun !!
Waar was ik gebleven: versteviging kooi naar schokdemperpunten en chassis versteviging voor/bij de draagarmen. Lasvirtuoos en kooi-knutselaar Robert Hebinck heeft dit even gefixt:
Stoeltje mag ook wel fatsoenlijk vast komen te zitten:
De Busso moest tot dusver uitademen door rietjes. Deze goodie's zijn inmiddels binnen en gaan dat oplossen !
In hoeverre het een ultiem-hardcore racer gaat worden (daar is/was eigenlijk de 156 GTA voor gepland/bedoeld) of leuk weg- en drift speelgoed weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn fijne, retesnelle Giulia wat minder gebruikt gaat worden, daar moest ik dan maar eens een ander baasje voor zien te gaan vinden. Een mens kan niet zijn hele fysieke historie op sleeptouw blijven nemen. Kijken hoever ik de komende maanden kom..