Dat zou ik ook heel graag nog eens hebben. Lekker smeuïge 8 klepper op carbs.Later is er een 1.7i.e. in gekomen omgebouwd naar 40mm Webers,
Dat zou ik ook heel graag nog eens hebben. Lekker smeuïge 8 klepper op carbs.Later is er een 1.7i.e. in gekomen omgebouwd naar 40mm Webers,
De YP staat nog geregistreerd. Geen apk sinds 2011.Mijn eerste eigen auto was een Peugeot 205 XT, dubbele carbs en 1.360cc met 80 pk's . Heerlijke auto. Kenteken RD-15-BN. Volgens mij leeft ie niet meer . Daarna een 205 GTI 1.9 in het rood, kenteken YP-22-VG. Ik zou graag een can beiden terughebben . Eerste Alfa was een Spider Aerodinamica in het zilvergrijs, kenteken HR-HL-50. Die leeft nog steeds volgens mij. Sinds die tijd nooit meer Alfaloos geweest
Echt? . Eens kijken of we erachter kunnen komen waar ie op dit moment is. Als ie ondertussen maar niet is omgebouwd naar een rallykanonDe YP staat nog geregistreerd. Geen apk sinds 2011.Mijn eerste eigen auto was een Peugeot 205 XT, dubbele carbs en 1.360cc met 80 pk's . Heerlijke auto. Kenteken RD-15-BN. Volgens mij leeft ie niet meer . Daarna een 205 GTI 1.9 in het rood, kenteken YP-22-VG. Ik zou graag een can beiden terughebben . Eerste Alfa was een Spider Aerodinamica in het zilvergrijs, kenteken HR-HL-50. Die leeft nog steeds volgens mij. Sinds die tijd nooit meer Alfaloos geweest
Was inderdaad geweldig! Alleen het benzine verbruik was wel wat aan de hoge kant als scholier zijnde met maar een bijbaan van 15 uurtjes in de week Maar goed dat lag mischien ook wel aan de rechtervoetDat zou ik ook heel graag nog eens hebben. Lekker smeuïge 8 klepper op carbs.Later is er een 1.7i.e. in gekomen omgebouwd naar 40mm Webers,
Nee.naar mijn eerste auto niet al was dat ook geen verkeerde auto 916 spider ts. maar wel naar mijn 2de spider die in middels al veel te lang stil staat. 916 spider 12v. en naar mijn 4de alfa dat is de 6de auto mijn 33 die inmiddels al meer als 3 maanden stil staat
de 6de alfa kan ik dan weer missen als kies pijn. zijn opbrengsten gaan naar mijn 2de spider.
snappen jullie het nog?