Misschien is een harde body uit Italie laten overkomen een goedkopere en snellere oplossing. Een maat van me heeft voor ongeveer 400 euro een klassiek Landcruisertje laten ophalen door een transportbedrijf. Daar kun je eigenlijk niet zelf meer voor gaan rijden.. Werd ook nog aan huis bezorgd.
In italie zijn wel een boel type 2's te vinden, maar ik kom er eigenlijk nooit om het zo maar te zeggen, Dus dan wordt het ook wel lastig om er eentje op te halen lijkt me.
Allemaal bedankt voor de reacties. Alleen het maakt de keuze niet zo veel gemakkelijker.
En nieuwe kost veel geld, maar dan weet je wel zeker wat je in huis hebt. Omdat ik er nu voor het eerst mee ga beginnen, zal ik hem een hele tijd nodig hebben omdat het nooit allemaal gemakkelijk lukt uiteraard. Dus dan zou het wel gemakkelijk zijn als het lasaparaat goed werkt...
Nu staan er bij rustbuster 2 te koop. de een €475 en de ander €525. Het enige verschil zit hem dat bij de ene een fles zit van 10 liter en bij de ander van 2 liter. Heb begrepen dat een 10 liter wel aan te raden is??
Maar als nu bv de fles leeg is en je komt terug begrijp ik het dan goed dat je gewoon de een inleverd en een volle terugkrijgt en daar uiteraard dan weer wat voor betaald, maar wat kost zoiets dan ongeveer??
Rens
Een harde carroserie uit italie halen lijkt mne eigenlijk nog de beter oplossiung, maar dat gaat denk ik niet lukken.
He ik zal eens gaan informeren bij dick, doet die dat niet voor zijn hobby/werk????