Ik denk overigens wel dat het ontwerp van de Giulia zich goed leent voor een coupé-achtige.
Een aantal photoshoppers en autobladen hebben de laatste tijd wat geknutseld aan een coupé
![Afbeelding](http://autoguide.com.vsassets.com/blog/wp-content/gallery/alfa-romeo-giulia-coupe-and-wagon-renders/alfa-romeo-giulia-coupe-wagon-renders-01.jpg)
Car&Driver
![Afbeelding](http://www.caranddriverthef1.com/sites/default/files/node_articulomotor_imagen/Alfa-Romeo-Giulia-Coupe_0.jpg)
AutoBILD
![Afbeelding](https://i.ytimg.com/vi/9mzvo-YiTtk/maxresdefault.jpg)
Door AutoExpress (= Autoweek)
![Afbeelding](http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2016/03/alfa_romeo_giulia_coupe_-_front_watermarked.jpg?itok=rClPQAgA)
![Afbeelding](http://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2016/03/alfa_romeo_giulia_coupe_-_rear_watermarked.jpg?itok=Vv2UfYS9)
Die gaat er wel een keer komen zeker Rik?Leuk vergelijk:
Giulia Super 1971-2017
http://www.pistonheads.com/news/ph-e...o-for-uk/35723When it was unveiled at the 2016 Salon de Paris, the sporty Veloce was, Alfa hinted, not destined for the UK. That's because in continental Europe, it's offered only with Q4 four-wheel drive - and since Q4 is not compatible with right-hand drive, we weren't going to get it.
But Alfa has since engineered a rear-wheel drive Veloce so that right-hand drive markets can now enjoy the evocatively-named high-spec Giulia. The Veloce slots into the Giulia range between the Speciale and the Quadrifoglio.
Maar: Je hebt er tenminste eentje gespotGisteren heb ik een zwarte Giulia gezien op titaniumkleurige wielen met een heel hoekig en druk design dat niet bij de lijnen van de auto past. Rare combinatie.
Maar: Je hebt er tenminste eentje gespotGisteren heb ik een zwarte Giulia gezien op titaniumkleurige wielen met een heel hoekig en druk design dat niet bij de lijnen van de auto past. Rare combinatie.Gerustgesteld? Was misschien dan een ex-Audi-rijder?
Laatst kwam ik in Veldhoven een witte tegen.
Vooral erg dapper en het geeft de hoge verwachtingen en intenties aan, Een commercial van 30 seconden kost 4 miljoen dollar. Ze verkochten iets meer dan 500 auto's daar vorig jaar.Wel slim om daar te adverteren, heel America kijkt naar dit evenement