af gelopen 2 weken met de gtv op vakantie geweest al was het niet de bedoeling om met de gtv te gaan. op de dag van vertrek viel het ons op dat bij de alfa 90 waar mee we zouden gaan de hoofdremcilinder begon te lekken. dus dat leek ons niet zo'n goed idee om daar mee helemaal naar sardinië te rijden. maar de gtv was ook niet helemaal klaar voor zo'n trip. maar het was op dat moment nog de enigste auto die het deed. de alfa gt jtd van de reis genoot stond stil door een paar aandrijf assen die het vermogen niet aan konden. en mijn 33 wacht nog steeds op een stukje blik en wat groene lak.
maar wat is dat sardinië een gigiantisch mooi gebied. veel mooie wegen om lekker op rond te sturen. helaas naar mijn mening wijnig bezienswaardig heden of we hebben niet goed genoeg gezocht dat kan natuurlijk ook.
de eerste grot wie we wouden bezoeken die zat om veiligheidsredenen dicht. dan maar aan het strand liggen, een boot huren en een snorkel met duikbril en een beetje in de baai rond kijken.
ook nog een oude kolen mijn bezocht in carbonia en een beetje de omgeving bekenken daar,
nog een middag in cagliari geweest nog een daar in de omgeving nog een hele mooie grote grot bezocht.
en de laatste dag dat we op sardinië waren aan het strand gelegen.
de gtv heeft zich voortreffelijk gedragen.
wel heeft hij mij weer behoorlijk laten schrikken de koelvloeistof temratuur meter stond na de eerste keer tanken op het eiland gelijk op 100 grade. dus ik denk gelijk kak nee he niet weer problemen met de kloeling. uit eindelijk bleek het gewoon te komen door de slechte benzine.
volgens de pomp zou het 95 octaan zijn maar ik denk dat 88 eerder in de buurt zat
verder 1 rubbertje van de uitlaat gescheurd dus dat was niet echt een groot probleem nieuw rubbertje gehaald en om te voorkomen dat er iets af scheurt of zo.
maar helaas moet er ook nu weer gesleuteld gaan worden.
remmen zo krom als een hoepel als je op de snelweg stevig remt rammelen je de vullingen uit de kiezen. (word gewisseld voor de remmen van die nu op de spider zitten. dat ik ongeveer 5000km oud. de spider krijgt dan 330mm remmen)
banden glad.
bumpstops van de achterwiel ophaning plat
draagarmen voor helemaal overleden gelukkig had ik de nieuwe nog niet gemonteerd.
en vermoedelijk een flexibel van de uitlaat lek.
toch even 4500km weg getikt met een gtv die op de nominatie stond om naar de stort te gaan.
hopelijk kunnen jullie de foto's zien google heeft dat picasa verbouwd waar door ik de foto's niet meer op forums kan gebruiken.