Hallo allemaal,
Hierbij stel ik mij even voor.
Ik ben Tjisse, 35 jaar en woonachtig in Pingjum (Friesland).
In augustus 2011 ben ik, als gevolg van trieste familie omstandigheden, in het bezit gekomen van een Alfa Romeo 33 1.7 QV uit 1988.
De auto had op dat moment nog wel een geldige APK, maar was niet klaar voor de APK keuring.
Er waren dus wat klusjes te doen, want het doel was om op 4 september dat jaar naar Viva Italia te gaan.
Uiteindelijk is na heel wat laswerk (kriksteunen, gat in de bodem, sleepoog, bumpersteunen) en elektrische problemen (groot licht wat niet wilde werken) de 33 door de keuring gekomen en konden we naar Viva Italia.
Hierna nog een paar keer wat getoerd en daarna ging de Alfa weer de schuur in (geschorst).
Ongeveer 2 weekjes voor Viva Italia 2012 is de Alfa weer "ontschorst" en konden nog wat (elektrische) probleempjes verholpen worden.
Sinds 2012 ben ik al aangemeld bij het Alfa 33 forum en het Alfa 33 register.
In 2013 was het natuurlijk weer tijd om naar Viva Italia. Een geweldige dag en aardig wat mensen gesproken over natuurlijk Alfa's.
Ook ben ik dat jaar voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst, naar Italia a Zandvoort geweest.
Ook in 2014 en 2015 ben ik naar zowel Viva Italia als Italia a Zandvoort geweest. Vorig jaar wederom een bezoekje gebracht aan Viva Italia, alleen was de Alfa toen nog geschorst (lang leve de "oldtimer regeling") i.v.m. verbouwingen aan het huis. Italia a Zandvoort heb ik moeten overslaan omdat de organisatie zich had vergeten aan te melden voor de oldtimer regeling. Ten compensatie ben ik daarom naar het Nationaal Oldtimer Festival geweest.
Enkele foto's van de Alfa:
//EDIT: Klik op de foto voor een vergroting.//
Groeten,
Tjisse